BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Grupa TVN Warner Bros. Discovery zanotowała świetne wyniki w październiku 2025 r.

W minionym miesiącu TVN Warner Bros. Discovery umocnił swoją pozycję na rynku telewizyjnym w Polsce.

 

– Grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera w widowni komercyjnej, notując udział na poziomie 22,9%.

– Główny kanał grupy – TVN – był najchętniej oglądaną stacją w grupie 20-54, dzięki udziałowi na poziomie 9,1%.

– „Dzień dobry TVN” utrzymał pozycję lidera telewizyjnych poranków z udziałem na poziomie 9,7% w grupie komercyjnej w dni robocze i 10,3% w weekendy.

– W minionym miesiącu „Fakty” były najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w Polsce w obu grupach docelowych, osiągając udział na poziomie 20,2% w widowni komercyjnej oraz 20,1% w grupie wszystkich widzów.

– Ogromnym zainteresowaniem wciąż cieszy się program “The Floor”, którego średni udział wyniósł 10,7% w grupie komercyjnej. Nowy sezon programu “Ślub od pierwszego wejrzenia” całkowicie zdominował swoje pasmo antenowe, notując udział na poziomie blisko 16% w widowni komercyjnej.

– W październiku 2025 r. niesłabnącym zainteresowaniem cieszyły się także „Kuchenne rewolucje” ze średnim udziałem sięgającym 15% i wzrostem rok do roku o 15%.

– Świetne wyniki odnotował również kanał TVN7, plasując się w czołówce najpopularniejszych kanałów w Polsce z udziałem na poziomie 4,9% w widowni komercyjnej.

– Niezmiennie liderem stacji newsowych pozostaje TVN24 z udziałem na poziomie 2,8% w grupie komercyjnej.

– W październiku 2025 r. portal tvn24.pl z wynikiem blisko 7,8 mln odwiedzających miesięcznie był liderem wśród stron internetowych telewizji informacyjnych w Polsce.

– TVN Style utrzymał pierwsze miejsce w swojej kategorii, notując średni udział na poziomie blisko 0,4% w widowni komercyjnej i wzrost rok do roku o 12%.

W październiku 2025 r. grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera, osiągając udział na poziomie ponad 22,9% w grupie komercyjnej.

 

 

W minionym miesiącu oferta programowa kanału TVN zdominowała konkurencję. W grupie komercyjnej stacja osiągnęła udział na poziomie 9,1%, tym samym utrzymując prowadzenie w widowni docelowej zestawienia Big5, czyli tradycyjnie największych stacji. Imponujące wyniki osiągnął również kanał TVN7, który znalazł się w TOP3 najchętniej oglądanych kanałów z udziałem na poziomie 4,9% w widowni komercyjnej.

 

 

– Październik przyniósł kolejne znakomite wyniki i potwierdził ogromne zainteresowanie widzów w Polsce naszą jesienną ramówką! Nasz główny kanał TVN pozostaje liderem w grupie komercyjnej, a TVN7 znajduje się w czołówce najpopularniejszych kanałów w Polsce. „Ślub od pierwszego wejrzenia” bije rekordy popularności i całkowicie dominuje swoje pasmo antenowe, „The Floor” trzyma widzów w napięciu, a „Szpital Św. Anny” zdobywa coraz więcej serc. Ogromnie cieszy nas również spektakularny wzrost „Kuchennych rewolucji” oraz świetne wyniki „Bitwy o gości”. To pokazuje, że widzowie doceniają zarówno nasze nowości, jak i sprawdzone formaty. Jesień dopiero nabiera tempa – przed nami jeszcze wiele emocji!podkreśla Lidia Kazen, dyrektorka kanałów TVN w TVN Warner Bros. Discovery.

W październiku 2025 r. programy z portfolio TVN cieszyły się dużą popularnością wśród polskich widzów. Największą widownię miało wydanie “Faktów” z 28 października 2025 roku z udziałem na poziomie ponad 19,3% w grupie komercyjnej. Na drugim miejscu uplasowało się wydanie programu „Uwaga!” z dn. 15 października 2025 r. (SHR 20-54: 15%) oraz odcinek serialu „Detektywi” z dn. 28 października 2025 r. (SHR 20-54: 11,7%).

Niezmiennie liderem telewizyjnych poranków pozostał program śniadaniowy „Dzień dobry TVN”, który w październiku 2025 r. utrzymał pozycję lidera w obu grupach docelowych. W dni robocze format osiągnął udział na poziomie 9,7% w grupie komercyjnej oraz 8,1% wśród wszystkich widzów. Wydania weekendowe zanotowały udział na poziomie 10,3% oraz 8,5%, co potwierdza dominację programu „Dzień Dobry TVN” w paśmie śniadaniowym.

Rekordowe wyniki jesiennej oferty programowej

We październiku 2025 r. nadal dużym zainteresowaniem cieszyły się nowości z jesiennej ramówki. Program „The Floor” notuje średni udział na poziomie 10,7% w grupie komercyjnej, a największą widownię – ponad 1,1 mln widzów – zgromadził odcinek z dn. 16 października 2025 r.

Wysokie wyniki oglądalności osiąga również serial „Szpital Św. Anny” z udziałem na poziomie 10,6% w grupie komercyjnej. Każdy odcinek produkcji ogląda średnio ponad 700 tys. widzów. Z kolei nowy sezon programu “Ślub od pierwszego wejrzenia” całkowicie zdominował swoje pasmo antenowe notując udział na poziomie blisko 16% w widowni komercyjnej. Największą popularnością cieszył się odcinek z 21 października 2025 roku, który zanotował udział wynoszący blisko 17% w grupie komercyjnej oraz 11,6% wśród wszystkich widzów.

W październiku 2025 r. niesłabnącym zainteresowaniem cieszyły się także „Kuchenne rewolucje” z średnim udziałem sięgającym 15% i wzrostem rok do roku o 15%. Program co tydzień gromadzi przed ekranami blisko 1 mln widzów. „Bitwa o gości” z udziałem 10% w grupie komercyjnej, to kolejny program, który doceniła widownia.

Dużą popularnością cieszy się także nowy sezon kultowego „Idź na całość”, który jest emitowany na kanale TTV. W widowni komercyjnej program zanotował średni udział na poziomie 5,7%.

Stacje newsowe TVN Warner Bros. Discovery z imponującymi wynikami

Wyniki z minionego miesiąca potwierdzają niekwestionowaną dominację stacji newsowych TVN Warner Bros. Discovery. W październiku 2025 roku „Fakty” utrzymały pozycję lidera wśród serwisów informacyjnych w obu grupach docelowych. Na obu kanałach, na których emitowano program – TVN i TVN24 BiS – łączny udział osiągnął poziom blisko 20,2% w widowni komercyjnej oraz prawie 20,1% w grupie wszystkich widzów. W październiku 2025 r. TVN24 utrzymał pozycję lidera w widowni komercyjnej, notując udział na poziomie ponad 2,8%. W grupie wszystkich widzów kanał osiągnął udział na poziomie ponad 4,5%.

 

 

W październiku 2025 r. bardzo dobre wyniki oglądalności zanotował także kanał TVN24 BiS. Stacja osiągnęła udział na poziomie blisko 0,4% w grupie wszystkich widzów oraz prawie 0,3% w widowni komercyjnej.

W minionym miesiącu portal tvn24.pl odwiedziło ponad 7,8 mln użytkowników wg danych Gemius PBI/Mediapanel, co stanowi najlepszy wynik wśród wszystkich stron internetowych telewizji newsowych w Polsce. Na drugim miejscu znalazł się portal polsatnews.pl z ok. 3,8 mln użytkowników, a na trzecim tvp.info z wynikiem ok. 2,1 mln odwiedzających.

Polacy chętnie oglądają TVN Style

W październiku 2025 r. kanał TVN Style zajął pierwsze miejsce w swojej kategorii w widowni komercyjnej. W grupie 20-54 stacja osiągnęła udział na poziomie blisko 0,4%, a wśród wszystkich widzów prawie 0,3%. Największą popularnością cieszyły się odcinki programów „Jestem z Polski” z dn. 31 października 2025 r. (SHR 20-54: 0,7%), „Kuchenne rewolucje” z dn. 14 października 2025 r. (SHR 20-54: 2,9%) oraz „Europolki Studentki” z dn. 11 października 2025 r. (SHR 20-54: 1%).

foto, źródło. TVN Warner Bros. Discovery Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *