Internet & Gry - Reklama

Haps od Gazeta.pl z nowym serwisem kulinarnym i rozbudowaną ofertą dla reklamodawców

Kulinarny format Haps tworzony przez zespół redakcji lifestyle’owych Gazeta.pl ma rozszerzoną formułę i nową stronę internetową. Na Haps.pl można teraz znaleźć nie tylko krótkie wideo-przepisy, ale także materiały wideo z udziałem znanych szefów kuchni, porady kulinarne, przepisy, inspirujące artykuły, wywiady i recenzje. Odświeżony Haps to również nowe możliwości dla reklamodawców.

 

Już od prawie trzech lat Haps kojarzy się internautom z dynamicznymi materiałami wideo, w których pokazywane są przepisy na proste i pomysłowe potrawy. Dzięki atrakcyjnej formie, dopasowanej do specyfiki mediów społecznościowych, format zdobył popularność wśród odbiorców – ponad 850 materiałów wideo Haps zostało do tej pory obejrzanych ponad 100 mln razy, a inspiracje na profilu Haps na Facebooku obserwuje ponad 330 tys. fanów.
 Wyjątkowe zaangażowanie naszych użytkowników w mediach społecznościowych i udane projekty biznesowe skłoniły nas do rozwinięcia marki Haps i stworzenia nowego serwisu kulinarnego Haps.pl. Naszą wizytówką pozostają „apetyczne” filmy, ale oprócz „gotujących dłoni” tworzymy teraz również formaty premium z influencerami i szefami kuchni – tłumaczy Małgorzata Kubalska, kierownik marki Haps odpowiedzialna za współpracę z partnerami.
Haps w nowej formule to przede wszystkim różnorodne formaty wideo. Oprócz charakterystycznych materiałów, które w przyspieszonym tempie pokazują przygotowywanie potraw, na nowej stronie użytkownicy znajdą m.in. wideo prezentujące gotujących kucharzy w seriach „Tajniki szefa kuchni” czy „3 sposoby na”, a także przybliżające kuchnie regionalne czy konkretne rodzaje potraw.
Z zespołem Haps współpracują profesjonalni szefowie kuchni i influencerzy: Michał Toczyłowski, Adriana Marczewska, Matteo Brunetti, Jakub Korczak oraz Jan i Aneta Kuroniowie, a materiały wideo z ich udziałem powstają w nowym, designerskim studiu nagraniowym Haps.
Haps.pl to teraz także artykuły poświęcone znanym kucharzom i potrawom z różnych zakątków świata. Redakcja serwisu pokaże przepisy krok po kroku, zrecenzuje sprzęt kuchenny i przybliży informacje o kursach gotowania, ciekawych wydarzeniach czy nowych restauracjach. Treści z Haps.pl zyskały także stałe miejsce na stronie głównej Gazeta.pl.
Odświeżony Haps to również nowe możliwości dla reklamodawców, którzy już wcześniej chętnie współpracowali z marką – w materiałach wideo Haps pokazywane były m.in. produkty takich marek, jak Smakowita, Foxy czy IKEA. Biuro reklamy Gazeta.pl oferuje marketerom szereg możliwości współpracy z Hapsem – od cykli redakcyjnych, testów konsumenckich i redakcyjnych, przez rozwiązania natywne, aż po współpracę z wybranymi szefami kuchni w ramach nowych formatów reklamowych Haps Plus i Haps Premium.
Nowy serwis Haps.pl jest promowany w internecie (serwisy Gazeta.pl, media społecznościowe) i prasie (miesięczniki „Kuchnia” i „Logo”).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *