Hasło „Share the Joy” i latawiec w logo konkursu Eurowizji Junior 2019!
13 maja podczas konferencji JESC 2019 (Junior Eurovision Song Contest) w Tel Awiwie zostały zaprezentowane oficjalne logo i slogan konkursu Eurowizji Junior 2019. „Share the Joy” obrano za hasło tegorocznej edycji konkursu. W logo umieszczono latawiec – symbol wolności, ale i wspólnego przeżywania emocji.
Latawiec symbolizuje wolność, lekkość, wszystko, co w życiu najpiękniejsze. Ale żeby poleciał, musimy współdziałać. Taka idea przyświeca tegorocznej edycji Eurowizji Junior 2019. Gospodarze i organizatorzy wydarzenia, Europejska Unia Nadawców i Telewizja Polska, chcą pokazać kilkudziesięciu milionom widzów, że można wiele rzeczy robić razem. Wspólna aktywność sprawia, że stajemy się lepsi, mądrzejsi, bardziej wrażliwi. Po prostu – warto dzielić się radością! Dlatego hasłem tegorocznej edycji konkursu jest właśnie „Share The Joy”.
Podczas konferencji zaprezentowano również oficjalne materiały promocyjne miasta Gliwice oraz województwa śląskiego, które towarzyszyć będą tegorocznej edycji Konkursu Eurowizja Junior 2019.
W konferencji w Tel Awiwie ze strony EBU uczestniczył: Gert Kark (JESC Project Manager). Ze strony Telewizji Polskiej obecni byli Marta Piekarska (Koordynator Projektu/Project Coordinator), Konrad Smuga (Producent Kreatywny) oraz Roksana Węgiel, zwyciężczyni Eurowizji Junior 2018.
17. konkurs Eurowizji Junior 2019 odbędzie się 24 listopada 2019 w Arenie Gliwice, jednym z największych i najnowocześniejszych obiektów sportowych i rozrywkowych w Polsce. Organizatorem wydarzenia jest Europejska Unia Nadawców we współpracy z Telewizją Polską. Jest to pierwszy konkurs Eurowizji Junior organizowany w Polsce.