Havas Media i HSE rozpoczynają pracę z marką PUMA
W ramach wygranego globalnego przetargu Pumy przez Havas, od początku stycznia 2019 r. agencja mediowa Havas Media będzie kompleksowo odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów dla marki odzieży sportowej. W wyniku przetargu, również działania komunikacyjne związane z aktywacjami w obszarze piłki nożnej, całościowo przejmie Havas Sports & Entertainment.
Na polskim rynku markę Puma będzie obsługiwać zespół Beaty Orkwiszewskiej w zakresie pełnego planowania, zakupu i optymalizacji kampanii marketingowych w mediach tradycyjnych i online.
Ponadto, w ramach nawiązanej współpracy dla marki Puma będzie pracować również Havas Sports & Entertainment, jednostka Havas Media Group wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki. Zespół Aleksandry Marciniak, będzie odpowiadał całościowo za komunikację marki dotyczącą aktywacji związanych z piłką nożną, w którą wchodzą prowadzenie biura prasowego, działania angażujące influencerów czy eventy.
Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.