BadaniaSport w TVTVN Warner Bros. Discovery Polska

Historyczne wyniki oglądalności Turnieju Czterech Skoczni w Eurosporcie 1

Zakończony w poniedziałek Turniej Czterech Skoczni przyciągnął do Eurosportu 1 rekordową liczbę widzów. Każdą transmisję śledziło 4,35 mln całościowo i średnio ponad 1,1 mln widzów, co jest najlepszym wynikiem w historii relacji stacji z niemiecko-austriackiego cyklu. Eurosport 1, który jako jedyny w Polsce pokazywał wszystkie kwalifikacje i konkursy podczas każdej z ośmiu transmisji był najlepiej oglądalnym płatnym kanałem na rynku. 68. Turniej Czterech Skoczni we wspaniałym stylu wygrał Dawid Kubacki, ambasador Eurosportu.

 

 

 

 

Eurosport 1 pokazał na żywo wszystkie kwalifikacje i konkursy zakończonego w poniedziałek 68. Turnieju Czterech Skoczni, którego triumfatorem został ambasador stacji Dawid Kubacki. Niezwykle wysoki i wyrównany poziom rywalizacji sprawił, że wielkie emocje trwały aż do ostatniego skoku w Bischofshofen. Przełożyło się to na historyczne wyniki oglądalności: średnio ponad 1,1 mln widzów w grupie A4+ i całościowo 4,35 mln osób przy bardzo wysokim ratingu w grupie A16-49 – 1.63, aż o 22% wyższym niż poprzedni rekord zanotowany w minionym sezonie. Podczas każdej z ośmiu relacji Eurosport 1 był najlepszym płatnym kanałem na rynku zarówno w grupie A4+, jak i A16-19. Podczas emitowanych na wyłączność kwalifikacji do kolejnych konkursów Eurosport 1 był drugim najpopularniejszym kanałem telewizyjnym na rynku wśród ogółu widzów.

– Przełom roku był niezwykle intensywnym i pełnym sportowych emocji czasem w Eurosporcie 1! Wspólnie przeżywaliśmy wszystkie kwalifikacje i konkursy Turnieju Czterech Skoczni i jesteśmy bardzo dumni, że Dawid Kubacki, ambasador Eurosportu, we wspaniałym stylu wygrał poniedziałkowy konkurs i cały turniej. Piękna rywalizacja, a także znakomita praca zespołów produkcyjnych i redakcji Eurosportu oraz grupy TVN Discovery przyniosły nam historyczne wyniki oglądalności. To był wspaniały początek niezwykle emocjonującego roku, podczas którego pokażemy na antenach Eurosportu dziesiątki tysięcy godzin transmisji na czele z igrzyskami olimpijskimi w Tokio – powiedziała Dorota Żurkowska-Bytner, Członkini Zarządu TVN Discovery Polska i Dyrektor Eurosport Polska.

Przez cały turniej, który jak zawsze rozgrywany był w Oberstdorfie, Garmisch-Partenkirchen, Innsbrucku i Bischofshofen skoczkom towarzyszył reporter Eurosportu Kacper Merk oraz ekspert stacji Jakub Kot. Celne analizy i błyskotliwe wywiady prosto z Niemiec i Austrii uzupełniały transmisje komentowane przez Marka Rudzińskiego i Igora Błachuta oraz relacje ze studia z udziałem m.in. Krzysztofa Bieguna.

Eurosport prowadził również rozbudowane działania w mediach społecznościowych, które spotkały się z uznaniem użytkowników. Vlogi specjalnego wysłannika stacji na TCS Filipa Folczaka miały blisko 0,5 mln wyświetleń, a każda z relacji generowała bardzo pozytywne komentarze. Publikowane podczas Turnieju Czterech Skoczni posty na profilu stacji na Facebooku docierały średnio do prawie 135 tys. użytkowników i cechowały się wysokim poziomem zaangażowania, generując łącznie ponad 100 tys. interakcji. Rekordowa grafika, przedstawiająca trzech polskich zwycięzców TCS – Adama Małysza, Kamila Stocha i Dawida Kubackiego, w ciągu 18 godzin dotarła organicznie do ponad 1,7 mln osób i została udostępniona przeszło 7 tys. razy!

Sezon zimowy na antenie Eurosportu potrwa do 22 marca 2020 roku. W tym czasie widzowie obejrzą ponad 1000 godzin transmisji z konkursów i kwalifikacji skoków narciarskich, biathlonu, narciarstwa alpejskiego i dowolnego, biegów narciarskich, kombinacji norweskiej, snowboardu i saneczkarstwa. Więcej informacji o sportach zimowych, w tym materiały wideo, artykuły, analizy i wywiady na stronie eurosport.pl oraz w mediach społecznościowych kanału.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *