DVB-TMediaTVN Warner Bros. Discovery PolskaZapowiedzi TV

Hotel Paradise powróci z piątym sezonem już wiosną

Wiosną Hotel Paradise powróci z piątym sezonem, który zrealizowany będzie w najbardziej luksusowym hotelu spośród wszystkich dotychczasowych edycji. Tym razem żądni miłości i wielkiej przygody uczestnicy, przeżyją przygodę życia w egzotycznej Panamie. Villa, w której zamieszkają, odkryje przed nimi oraz widzami, zapierający dech w piersiach widok na Ocean Spokojny. Hotel Paradise z prowadzącą Klaudią El Dursi ponownie otworzy swoje drzwi już 21 lutego w Siódemce!

 

W tej edycji czeka nas wiele zauroczeń, flirtów i uczuciowych rozgrywek. Uczestnicy przyjechali do Hotelu Paradise po prawdziwą miłość i mają nadzieję zakochać się tu na całe życie! Romantyczne randki w egzotycznej scenerii i wspólna zabawa do białego rana – to wszystko wzbogacone o ironiczne i dowcipne komentarze Pana Lektora.

W nowym sezonie na widzów i uczestników czeka odświeżona formuła oraz kilka niespodzianek. Poza znanymi stałymi elementami programu, takimi jak Pandora, Rajska wyrocznia czy Rajskie rozdanie, w tej edycji pojawi się nowy – „Szansa od raju”. Uczestnikom dochodzącym do programu, trudniej zintegrować się z grupą i w krótkim czasie stworzyć pary. Dziewięcioro pierwszych uczestników ma łatwiejsze zadanie. Dlatego też każdy nowy mieszkaniec i mieszkanka, wchodzący po nich, otrzyma „Szansę od raju”. Spośród postawionych przed nimi trzech szkatułek, będą mogli wybrać jedną, której zawartość pomoże im pozostać w Panamie. Gdy do programu wejdą jednocześnie dwie osoby lub więcej, będą musiały zawalczyć o prawa do szkatułki. Co kryje się w każdej z rajskich skrzynek? W jednej z nich jest immunitet, czyli niespodzianka o najwyższej wartości. W drugiej przywilej, który za każdym razem przybierze inną formę. W trzeciej mogą trafić na pustą kopertę, oznaczającą, że uczestnik zdany jest wyłącznie na siebie w Hotelu Paradise. Wyniki tego losowania nowy mieszkaniec pozna dopiero przed samym Rajskim Rozdaniem.

 

 

Dodatkowo, produkcja zaplanowała sentymentalne podróże do rajskiej przeszłości każdego z mieszkańców, który opuści Hotel Paradise. „Przesłanie z Raju” będzie dostępne wyłącznie na platformie Player.pl. Uczestnik, żegnający się z programem, otrzyma kopertę z ważnymi słowami od mieszkańców, którzy mieli wpływ na jego pobyt w Hotelu Paradise. Następnego dnia, gdy opadną emocje, zostanie zaproszony na rozmowę z Klaudią El Dursi. Poznamy wtedy zawartość koperty. A będą w niej osobiste przesłania, napisane przez przyjaciół lub rywali z programu. Dowiemy się także, które wydarzenia z pobytu w Hotelu Paradise, na długo zapadną uczestnikom w pamięci i będą wzbudzać w nich niegasnące emocje jeszcze długo po opuszczeniu raju.

Już w poniedziałek, 21 lutego, o godzinie 20:35, premiera 5 edycji Hotelu Paradise. W tym sezonie widzowie Siódemki będą mogli śledzić losy uczestników reality show cztery razy w tygodniu, od poniedziałku do czwartku.

25 lutego br. wygasa koncesja na nadawanie kanału TVN7. TVN złożył do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiT) wniosek o przedłużenie koncesji dla TVN7, na kolejne 10 lat ponad rok temu, 23 grudnia 2020 r. Stacja spełnia wszelkie wymogi określone prawem, dopełniono także niezbędnych formalności. Mimo to do dzisiaj nie zapadła decyzja o rekoncesji. Bezczynność KRRiT wpływa destabilizująco na cały rynek medialny w Polsce. Działanie regulatora może doprowadzić do zamknięcia TVN7 w formule, która gwarantuje bezpłatny dostęp widzom w całej Polsce. Oznacza to, że Polacy stracą możliwość nieograniczonego korzystania z największego kanału rozrywkowego w naszym kraju.

TVN7 to jedna z największych, najbardziej rozpoznawalnych i lubianych stacji w Polsce, działająca nieprzerwanie od 2002 roku. Od tego czasu kanał dynamicznie się rozwijał i obecnie zajmuje 4. miejsce wśród najchętniej oglądanych stacji w grupie komercyjnej 16-49. Siódemka to kanał z koncesją naziemną, satelitarną i kablową. Blisko 30 proc. widzów ogląda go w telewizji naziemnej, czyli całkowicie za darmo. W 2019 roku Grupa TVN Discovery rozpoczęła znaczące inwestycje w TVN7 między innymi poprzez emisję nowych codziennych seriali, powrót kultowego reality „Big Brother” oraz produkcję nowych formatów, m.in. „Hotelu Paradise” czy drugiego sezonu „Brzyduli”. Dzięki nim TVN7 przekroczyło 5% miesięcznego udziału w rynku. „Brzydula” w sezonie 2020/2021 swoim zasięgiem objęła 20 mln widzów; kolejne edycje „Hotelu Paradise” dotarły do około 15 mln widzów (17,4 mln zasięgu jesienią 2020).

Treści produkowane przez TVN7 mają charakter lokalny. W 2021 roku aż 8 z TOP10 najpopularniejszych programów stacji stanowiły produkcje polskie. Programy wyprodukowane w Polsce wypełniają około 70% całego czasu antenowego Siódemki. Kanał wspiera polskie firmy i inwestuje w Polsce, promuje polskie filmy poprzez pasmo polskich poniedziałków. Co roku 1,5% przychodu grupy TVN Discovery zostaje odprowadzone do Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, wspierając polską kinematografię.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *