Huawei trzecim największym producentem urządzeń wearables na świecie w 2020 roku
Huawei w ubiegłym roku był trzecim największym producentem smartwatchy i opasek sportowych, dostarczając na rynek ponad 43,5 miliona urządzeń typu wearables, wynika z najnowszych danych IDC. Marka może pochwalić się również najszybszym na rynku rocznym wzrostem sprzedaży – aż o 50,7%.
Portfolio smartwatchy Huawei to modele dopasowane do stylu i potrzeb zarówno amatorów sportu, jaki i osób szukających uniwersalnego asystenta, który pomoże im zadbać o zdrowie, kondycję i właściwy sen. Huawei oferuje typowo sportowe modele na paskach z tworzywa, jak i bardziej eleganckie – z paskiem skórzanym lub na bransolecie, które sprawdzą się jako klasyczny dodatek do służbowego stroju.
Najnowsza seria to Huawei Watch GT 2, która zyskała uznanie konsumentów na całym świecie dzięki długiej pracy baterii (do dwóch tygodni na jednym ładowaniu), inteligentnym funkcjom, takim jak monitorowanie snu, zdrowia i tętna, a także lekkiej i nowoczesnej konstrukcji. Watch GT 2 umożliwia też odbieranie i wykonywanie rozmów telefonicznych oraz odtwarzanie muzyki bezpośrednio ze smartwatcha.
Seria Watch GT 2, dostępna w dwóch wersjach – 46 mm i 42 mm – została uzupełniona o Watch GT 2e, nowy model o sportowym charakterze, a także o Watch GT 2 Pro, wyposażony w tytanową kopertę, szafirowe szkło oraz aż sto trybów sportowych pozwalających na jeszcze dokładniejsze mierzenie aktywności fizycznej oraz nową funkcję pomiaru saturacji krwi. W portfolio znajduje się też Huawei Watch Fit – smartwatch skierowany do amatorów sportu i fitnessu.
Ofertę urządzeń wearables marki dopełnia szeroki wybór inteligentnych opasek sportowych, w tym Huawei Band 3 Pro, Band 4 i Band 4 Pro. Opaski sportowe wyróżniają się nowoczesnym designem oraz zaawansowanymi funkcjami, takimi jak monitorowanie snu czy tętna, a także obsługą wielu trybów sportowych, takich jak jogging, spacery, zajęcia na siłowni czy wędrówki w górach.
W odpowiedzi na zainteresowanie konsumentów smartwatchami i opaskami sportowymi, Huawei nieustannie inwestuje w rozwój technologii i urządzeń wearables. Pod koniec ubiegłego roku w Chinach otwarte zostało Huawei Health Lab, gdzie zespół inżynierów i naukowców pracuje nad nowymi rozwiązaniami ulepszającymi między innymi funkcje monitorowania zdrowia czy treningu.