HUAWEI WATCH Ultimate świetnie się sprzedaje
Najnowszy smartwatch od Huawei znalazł uznanie w oczach polskich konsumentów. W pierwszym tygodniu od premiery sprzedało się aż 400 sztuk HUAWEI WATCH Ultimate, czyli większość pierwotnego nakładu. Zaprezentowany 3 kwietnia br. smart zegarek dostępny jest w dwóch wersjach: srebrzystej i czarnej. Ta pierwsza wyprzedała się już na huawei.pl, ale wciąż jest do kupienia w ramach promocyjnej oferty przedsprzedażowej u wybranych Partnerów Biznesowych firmy. Premiera HUAWEI WATCH Ultimate wpłynęła również na wzrost sprzedaży innych smartwatchy z portfolio Huawei.
HUAWEI WATCH Ultimate jest przełomem na rynku tego typu urządzeń – perfekcyjnie łączy elegancję i materiały ekskluzywnych zegarków z najbardziej zaawansowanymi funkcjami sportowymi i ekspedycyjnymi, w tym dla aktywności ekstremalnych, z nurkowaniem do 100 m włącznie.
– Wyniki na początku przedsprzedaży tego smartwatcha nie tylko spełniły nasze oczekiwania, lecz wręcz je przerosły. Cieszymy się, że tak wielu konsumentów nam zaufało i wybrało HUAWEI WATCH Ultimate, który przełamuje granice między luksusowymi zegarkami klasycznymi a inteligentnymi. Analizy rynkowe pokazują, że w Polsce zwiększa się zainteresowanie rynkiem smartwatchy premium, a ich sprzedaż w 2022 r. znacznie wzrosła. HUAWEI WATCH Ultimate powinien przyczynić się do podtrzymania tego trendu także w bieżącym roku. Nieustannie staramy się spełnia oczekiwania naszych klientów i dostosowujemy do nich naszą ofertę – mówi Martin Sun, Country Manager, HUAWEI CBG Polska.
Przedsprzedaż tylko do 23 kwietnia!
Przedsprzedaż HUAWEI WATCH Ultimate potrwa tylko do niedzieli 23 kwietnia 2023 r. W ramach tej oferty nabywcy otrzymują w prezencie słuchawki HUAWEI FreeBuds Pro 2 o wartości 799 zł. Zegarek dostępny jest w oficjalnym sklepie huawei.pl, w strefie marki na Allegro oraz u wybranych Partnerów Biznesowych firmy – operatora sieci Plus oraz sieciach handlowych Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt oraz X-kom.
W sklepie huawei.pl kupujący HUAWEI WATCH Ultimate otrzymują w prezencie wagę HUAWEI Scale 3 o wartości 149 zł, a także będą mieć możliwość wydłużenia gwarancji o rok za pół ceny. Dostępna tu jest również wersja Expedition w wariancie z dodatkową, tytanową bransoletą za 3699 zł. Zalogowani użytkownicy przy zakupie HUAWEI WATCH Ultimate mogą odebrać aż 5% wartości zamówienia w programie lojalnościowym w postaci Punktów Huawei, które można wymieniać na zniżki przy kolejnych zakupach. Tradycyjnie sklep huawei.pl oferuje również darmową, szybką dostawę oraz możliwość skorzystania z 20 rat z RRSO 0 %. Szczegóły oferty znajdują są pod adresem: https://consumer.huawei.com/pl/wearables/watch-ultimate/.
Sugerowana cena detaliczna w wersji Voyage (kolor srebrzysty) to 4199 zł, a Expedition (kolor czarny) – 3299 zł. Model Voyage (kolor srebrzysty) jest wyposażony domyślnie w klasyczną, tytanową bransoletę, a także dodatkowe paski z niealergizującego uwodornionego kauczuku (HNBR) w wersji standardowej oraz przedłużonej (służącej do zapięcia na kombinezon nurkowy). Wersja Expedition (kolor czarny) ma czarny pasek z niealergizującego uwodornionego kauczuku – również w wersjach standardowej oraz przedłużonej. Dostępna wyłącznie w sklepie internetowym firmy huawei.pl jest wersja Expedition z tytanową bransoletą. Ta kolorystyka łączy elegancję z używaniem zegarka na wiele okazji – jest idealny do aktywności sportowych, na biznesowe spotkania oraz na co dzień.