Huawei wydłuża gwarancję na wszystkie urządzenia i oferuje bezpłatny dostęp do usług serwisowych door-to-door
Wydłużona gwarancja na wszystkie urządzenia i dogodny, bezpieczny dostęp do usług serwisowych w trybie door-to-door – to oferta Huawei odpowiadająca potrzebom klientów w czasach wzmożonego rygoru sanitarnego.
Wszystkie urządzenia marki, których okres gwarancji kończy się między 28 listopada 2020 roku a 28 lutego 2021 roku, będą objęte gwarancją do 1 marca 2021. Oznacza to, że urządzenie, którego gwarancja wygasa na przykład 1 grudnia, będzie można naprawić na jej podstawie do 1 marca przyszłego roku.
Od 4 grudnia, klienci serwisu Huawei będą mogli skorzystać z bezpłatnej usługi door-to-door na urządzenia (z wyłączeniem akcesoriów) objęte gwarancją, dzięki czemu można je oddać do serwisu bez wychodzenia z domu, za pośrednictwem kuriera, a urządzenia wracają do właściciela zdezynfekowane. Urządzenia marki można również bezpłatnie zdezynfekować za pomocą promieni UV w każdym flagowym salonie serwisowym Huawei w całej Polsce.
Dodatkowo, marka proponuje bezpłatną wysyłkę zwrotną urządzenia z serwisu do tych klientów, którzy przyniosą urządzenia osobiście do jednego z salonów serwisowych.
Szczegóły oferty można sprawdzić:
– na stronie internetowej Huawei Wsparcie: https://consumer.huawei.com/pl/support/postal-repair/
– z poziomu aplikacji Huawei Wsparcie dostępnej na smartfonach marki
– kontaktując się z infolinią Huawei: https://consumer.huawei.com/pl/contact-us/