MediaZapowiedzi TV

iCarly zwycięzcą Serialowego Pucharu Nickelodeon

Już w najbliższy weekend, 29 i 30 maja, z okazji Dnia Dziecka Nickelodeon wyemituje maraton serialu „iCarly”.

 

Turniej o serialowy Puchar Nickelodeon dobiegł końca. Młodzi widzowie przez ostatnie 2 tygodnie głosowali na swoich faworytów, aby wyłonić spośród nich zwycięzcę, który otrzyma tytuł najlepszego serialu na Nicku. W finale turnieju znaleźli się „SpongeBob Kanciastoporty” oraz „iCarly”. Najwięcej głosów otrzymał serial „iCarly” i tym samym to właśnie jego maraton zostanie wyemitowany na antenie Nickelodeon z okazji Dnia Dziecka.

Komediowy serial „iCarly” gości na antenie Nickelodeon Polska już od 12 lat i niezmiennie gromadzi przed ekranami wielu widzów. Zwycięstwo w Serialowym Pucharze Nickelodeon tylko utwierdza w przekonaniu, że widzowie darzą program dużą sympatią. Nic dziwnego – główna bohaterka Carly Shay to z pozoru zwykła amerykańska nastolatka. Aż do momentu, kiedy wraz z przyjaciółmi – Sam i Freddiem – tworzą własny, internetowy program „iCarly”, który szybko przysparza im popularności. Celem przyświecającym Carly w całym przedsięwzięciu nie są sława ani pieniądze, a pozytywne wzorce i przesłanie, jakie niesie produkowany przez nią program.

Maraton zostanie wyemitowany w najbliższy weekend, 29 i 30 maja w godz. 12:00-17:00 na antenie Nickelodeon Polska. Wszystkich widzów serdecznie zapraszamy do wspólnej zabawy podczas maratonu „iCarly”.

Akcji towarzyszyła kampania promocyjna, której kreację stworzył wewnętrzny dział marketingu ViacomCBS, media planował dom mediowy Wavemaker. Partnerem akcji był właściciel sieci sklepów Kaufland. Kampania obejęła kanały własne Viacom CBS oraz kampanię display w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *