INEA SIMRACING – nowa akcja INEA dla graczy
INEA od lat stawia na szybki, symetryczny Internet. Dlatego też jej oferta usług jest często wybierana przez graczy, dla których ważna jest przede wszystkim szybkość i stabilność łącza, jaką daje Internet światłowodowy. Teraz dostawca rozpoczyna akcję skierowaną do wszystkich fanów gier wyścigowych – INEA SIMRACING.
Kampania marki dedykowana jest zarówno amatorom, pasjonatom gier wyścigowych, jak i profesjonalnym kierowcom. Finał zmagań rozegrany zostanie podczas największej imprezy gamingowej w Europie Środkowo-Wschodniej, czyli Poznań Game Arena zaplanowanej na 7-9 października tego roku. INEA od 2018 roku jest Oficjalnym Dostawcą Internetu dla tego wydarzenia.
Akcja INEA SIMRACING składa się z trzech głównych filarów. Pierwszym z nich jest INEA FUN RACE, w którym początkujący kierowcy będą ścigać się o najlepszy czas okrążenia i awans do wielkiego finału, który rozegrany zostanie w trakcie tegorocznej edycji Poznań Game Arena. Zawodnicy będą rywalizować od 22 sierpnia do 26 września. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody rzeczowe (m.in. Playstation 5, sprzęt gamingowy).
Kolejnym elementem INEA SIMRACING jest INEA PRO RACE dla zaawansowanych graczy, którzy sprawdzą swoje umiejętności za sterami KS Lamborghini Huracan GT3 na słynnym brytyjskim torze Silverstone. Cykl rusza 22 sierpnia i potrwa do 18 września. Profesjonalni zawodnicy będą rywalizować w dwóch wyścigach półfinałowych oraz w finale, w którym pula nagród wynosi 10 tysięcy złotych. Wyścigi półfinałowe oraz sam finał, będzie można zobaczyć na kanale twitch.tv telewizji Gametoon, która jest partnerem akcji INEA SIMRACING.
Do współpracy przy INEA SIMRACING zaproszeni zostali popularni influencerzy. Ich zmagania w ramach INEA STAR RACE będzie można śledzić na kanale Gametoon we wrześniu. W sześcioodcinkowej serii gamingowego programu zobaczymy rywalizację z udziałem Anastazji “Stazji” Białek, Pauliny “Shini” Gorczyńskiej, Wojciecha “Łozo” Łozowskiego oraz Nikodema “Gluhammera” Królewskiego. Uczestnicy programu telewizyjnego pojawią się także na INEA FUN ZONE, czyli specjalnej strefie dla graczy przygotowanej przez INEA na Poznań Game Arena. Każdy, kto odwiedzi strefę INEA będzie mógł rywalizować z ambasadorami akcji oraz spróbować sił za kierownicą profesjonalnych symulatorów wyścigowych, walcząc przy okazji o atrakcyjne nagrody.
– Gracze to jedna z najbardziej świadomych i wymagających grup pośród użytkowników Internetu. Liczą się dla nich nie tylko szybkie, ale przede wszystkim stabilne usługi. Cieszy mnie, że wielu z nich wybiera naszą ofertę światłowodową, bo to najlepszy dowód na jakość oferowanych przez nas usług. Od 4 lat Internet INEA jest nieodzownym elementem Poznań Game Arena, gdzie z przyjemnością spotykamy się i rozmawiamy z graczami. INEA SIMRACING to kolejne nasze działanie skierowane do tej grupy, ale mamy nadzieję, że przyłączą się do niego także inni. Już dziś zachęcam wszystkich do udziału i do zobaczenia na Poznań Game Arena – komentuje Maciej Piechociński, Prezes Zarządu INEA Sp. z o.o.
– Akcja simracingowa to wyjście naprzeciw stale rosnącej liczbie fanów wirtualnego ścigania. Program INEA Star Race na antenie Gametoona pokazuje, że simracing może być rozrywką dla każdego, niezależnie od doświadczenia. Chcemy w ten sposób promować ten rodzaj esportu, który jako jeden z nielicznych ma tak wiele wspólnego ze swoim realnym odpowiednikiem. Wiemy jak duża część fanów ogląda zmagania w Internecie, dlatego wyścigi profesjonalistów w INEA Pro Race pokażemy na kanale Gametoon Polska w serwisie Twitch – mówi Jakub Bajek, Dyrektor Programowy Gametoona.
Przy organizacji INEA SIMRACIMG dostawcę wspierają: ESE Entertainment – międzynarodowa firma zajmująca się esportem i gamingiem oraz 8 Bit Turtle – agencja marketingu internetowego wchodząca w skład grupy GRASP.
Więcej o całej akcji przeczytać można na stronie www.inea.pl/internet-dla-graczy.