InPost stawia swój 4 tysięczny Paczkomat® w Wielkiej Brytanii
InPost – lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie – stawia swój 4000 Paczkomat® na rynku brytyjskim, podwajając ich liczbę w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Grupa InPost pozyskała także kolejnych partnerów. Do ich grona dołączyły: sieć handlowa WHSmith oraz Transport for London – firma zarządzająca m.in. londyńskim metrem. Jest to strategiczny krok w rozwoju Grupy na brytyjskim rynku, który znacząco przyspieszy ekspansję InPost w tym kraju.
„Nasze urządzenia na rynkach europejskich zyskują coraz większą popularność. Klienci doceniają je za bezpieczeństwo i ekologię oraz szybkość odbioru przesyłki, która trwa zaledwie kilka sekund. Naszym głównym celem w Wielkiej Brytanii jest rozwój sieci naszych maszyn – choć już dziś, w Londynie, Manchesterze i Birmingham mamy ich więcej niż jest dostępnych placówek Royal Mail. Pomagają nam w tym nasi partnerzy, którzy widzą wymierne korzyści w ich instalacji, w swoich sieciach. Doświadczenie InPost cenią firmy e-commerce – zarówno najwięksi gracze jak i detaliści, którzy mogą zaoferować klientom innowacyjną metodę dostawy” – mówi Rafał Brzoska, założyciel i prezes InPost.
Grupa InPost podwoiła liczbę swoich maszyn w Wielkiej Brytanii, w jedyne 12 miesięcy, tym samym sieć liczy już 4000 innowacyjnych urządzeń. Osiągnięcie kolejnego kamienia milowego na tamtejszym rynku pozwala konsumentom na wygodne wysyłanie i odbiór przesyłek, co jest nie tylko praktycznym i ekonomicznym rozwiązaniem, ale przede wszystkim bardziej przyjaznym środowisku.
„Cieszymy się, że w tak krótkim czasie podwoiliśmy liczbę maszyn w Wielkiej Brytanii. Paczkomat® InPost na stałe wpisał się w brytyjski rynek e-commerce. Rosnące zainteresowanie ze strony sprzedawców a także odbiorców dowodzi, że istnieje duże zapotrzebowanie na wygodny, zrównoważony sposób dostaw. To napędza nas do działania by zapewnić jak największej liczbie konsumentów dostęp do naszych usług” – mówi Michael Rouse, CEO InPost International
W Wielkiej Brytanii InPost podpisał nowe kontrakty z uznanymi, zasięgowymi partnerami. Obok Tesco czy Westfield – urządzenia InPost pojawią się także w sieci WHSmith. To wiodący, globalny sprzedawca, oferujący książki, prasę oraz artykuły piśmiennicze. Klienci kultowej sieci będą teraz mogli łączyć odbiór, nadanie lub zwrot paczek z zakupami bestsellerowych książek, a także zaopatrzeniem w artykuły papiernicze.
Na tym samym rynku, Grupa InPost nawiązała także współpracę z Transport for London (TfL) – jednostką organizacyjną transportu publicznego w Londynie, odpowiedzialną między innymi za londyńskie metro. Paczkomat® InPost usytuowany jest głównie w obrębie parkingów TfL, w pobliżu stacji metra i stacji kolejowych, zapewniając lokalnej społeczności i osobom korzystającym
z transportu publicznego wygodny i bardziej ekologiczny sposób odbierania i nadawania paczek w ramach codziennych podróży po stolicy.
InPost konsekwentnie umacnia pozycję lidera w zakresie proekologicznych rozwiązań, a rozwój sieci automatycznych urządzeń w naturalny sposób przyczyni się do ograniczenia śladu węglowego w całej Europie. Jeden Paczkomat® „niweluje” dziennie tyle CO2, co 9 drzew jest w stanie „oczyścić” przez cały rok. 52 kg CO2 to także tyle, ile emitują dojazdy do pracy 44 osób dziennie.