Internet & Gry - Reklama

Interia zmienia stronę główną – więcej sportu dzięki współpracy z Eurosportem

Zmiana strony głównej portalu to kolejny etap współpracy Interii z Eurosportem – wprowadzona zostaje obszerna sekcja sportowa poświęcona Eurosport.interia.pl

 

– Interia to portal ceniony za obiektywizm informacji i pluralizm opinii, mocny w obszarze szeroko pojmowanego lifestylu i poradników. Nie byliśmy jednak równie mocno kojarzeni ze sportem, więc z radością zaczynamy grę, w której strzelać będziemy z Eurosportem do jednej bramkimówi Krzysztof Fijałek, Redaktor Naczelny Interii. Marka Eurosportu na międzynarodowym rynku telewizji sportowych jest wyjątkowa. W Interii z kolei wiemy, jak zbudować i utrzymać zasięg w internecie, znamy specyfikę tego medium. Połączenie potencjałów Eurosportu i Interii oraz naszych unikatowych doświadczeń gwarantuje, że jesteśmy w stanie stworzyć zupełnie nową propozycję dla wszystkich pasjonatów sportu.

Nowy element na stronie główniej Interii pozwoli użytkownikom portalu na szybsze i łatwiejsze dotarcie do materiałów sportowych, ze szczególnym naciskiem na treści wideo. Wyrazem tego jest dominujący element tej sekcji, czyli duży player wideo. Od strony redakcyjnej serwisem zarządzają wspólnie Michał Białoński, szef redakcji sportowej Interii oraz Rafał Sak, Chief Internet Editor w Eurosporcie.

– Serwis Eurosport.interia.pl ma być miejscem, w którym wszyscy fani sportu znajdą interesujące ich treści. Duży nacisk kładziemy na materiały wideo – zarówno te dedykowane digitalowi, produkowane przez centralę Eurosportu, jak i programy specjalne, realizowane lokalnie oraz fragmenty zawodów sportowych transmitowanych na antenach. Dzięki połączeniu redakcji będziemy mogli dostarczyć użytkownikom wartość dodaną w postaci rzetelnych dziennikarsko, pogłębionych merytorycznie artykułów, wywiadów, analiz i relacji na żywo. Dodatkową wartością będą eksperckie opinie naszych komentatorów. To wszystko jest dopiero początkiem, bo wspólnie zastanawiamy się nad nowymi formatami, które sprawią, że serwis będzie jeszcze bardziej atrakcyjny dla użytkownikówzapowiada Rafał Sak.

Eurosport.interia.pl ruszył u progu bogatego w atrakcje sezonu zimowego. Już w miniony weekend przyciągnął kibiców ciekawych relacji z inauguracji Pucharu Świata w skokach narciarskich, która miała miejsce na skoczni im. Adama Małysza w Wiśle. W okresie noworocznym czeka nas jak zwykle Turniej Czterech Skoczni, a styczeń to Rajd Dakar. W lutym ogromu wrażeń dostarczą igrzyska olimpijskie w Pjongczangu. Eurosport.interia.pl przedstawi wyczerpujące relacje ze wszystkich tych imprez, w tym materiały niedostępne w innych internetowych serwisach sportowych i kanałach telewizyjnych.

Według Badania Gemius/PBI w październiku br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 18,9 mln realnych użytkowników i 1,27 mld odsłon, a sam portal Interia – 13,1 mln użytkowników i 742,8  mln odsłon.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *