Internet & Gry - ReklamaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Internet żyje Big Brotherem

Kultowy telewizyjny eksperyment społeczny powrócił (po 18 latach) i przyciągnął setki tysięcy widzów już nie tylko przed ekrany telewizorów, ale także komputerów i smartfonów. Po raz pierwszy w historii programu relacja live z wydarzeń z domu „Wielkiego Brata” dostępna jest przez 7 dni w tygodniu, w Player.pl.

 

Najwyższa oglądalność  formatu na platformie player.pl miała miejsce dzień po telewizyjnej premierze osiągając ponad 500 tyś obejrzeń. Po 2 tygodniach od premiery całą serię jak dotąd obejrzało 400 tyś osób, co wygenerowało łącznie aż 4,6 mln odtworzeń.

Emocjonujący kontent konsumowany jest na wielu ekranach, z czego 53% przypada na komputery, 30% na urządzenia mobilne, a 16% stanowią Smart TV.

Średnia dzienna oglądalność wszystkich serii Big Brother generuje 308 tyś odtworzeń.

Zgodnie z oczekiwaniami najwięcej emocji wzbudziły materiały nieemitowane w TV.

Największą popularnością cieszyły się materiały na żywo śledzące każdy ruch uczestników. Relacje LIVE z czterech kamer rozmieszczonych w salonie, ogrodzie, kuchni i sypialni uzyskały blisko 3 mln odtworzeń i tym samym uplasowały się w TOP 5 najchętniej oglądanych materiałów wyprzedzając oglądalność wieczornych emisji odcinków Big Brother.

W marcu strona bigbrother.tvn.pl cieszyła się ogromnym zainteresowaniem internautów. To właśnie tam jeszcze przed emisją programu można było oddawać głosy na uczestników i tym samym zdecydować, kto zamieszka w domu „Wielkiego i Brata” i stanie się 15 pełnoprawnym mieszkańcem.

Popularność strony przełożyła się na 765 tyś unikalnych użytkowników i osiągnęła blisko 3,7 mln odsłon. Warto dodać, że już sam pierwszy tydzień emisji programu wygenerował 2,2 mln odsłon!

Od momentu startu programu, w internecie pojawiło się blisko 97 tyś wzmianek, z czego w ciągu dnia największa aktywność internautów przypadła miedzy godziną 20:00 a 23:00, co jest istotnie skorelowane z emisją formatu w telewizji oraz w Player.pl.

Obserwujemy silne zaangażowanie w mediach społecznościowych. W trakcie emisji codziennych odcinków  widzowie aktywnie komentują zastaną rzeczywistość i wchodzą w interakcje z treściami na profilach Big Brother’a.

Spośród wszystkich oficjalnych kanałów społecznościowych najbardziej angażującym medium okazał się Instagram generując ponad 450 tyś interakcji. Instagramowy profil Big Brother w ciągu 2 tygodni osiągnął rekordowo szybki wzrost na poziomie 45,5 tyś obserwatorów. Profil na Facebooku również cieszy się sporą popularnością skupiając ponad 15 tyś fanów i blisko 20 tyś obserwujących. W tym miejscu nie sposób nie wspomnieć o YouTube. Na YouTubowym kanale TVN powstała Big Brother’owa playlista, na której publikowane są specjalne materiały zawierające najciekawsze momenty z domu wielkiego brata, wizyty uczestników w DDTVN a także akcje z influencerami. Jak dotąd krótkie video wyświetlone zostały blisko 6 mln razy i wygenerowały 61,2 tyś interakcji.

Codzienne zmagania uczestników „Big Brother’a” użytkownicy Player mogą oglądać w ramach dedykowanych serii tematycznych takich jak: „Big Brother Nocą” i „Big Brother Nocą+” prezentujących wieczorne podsumowania z udziałem gości, „Big Brother Raport” specjalne odcinki dedykowane eliminacjom oraz “Big Brother Arena” poświęcone pożegnaniom, a także relacje prosto ze studia TVN, czyli “Big Brother Tydzień”. Ponadto na platformie dostępne są również krótkie treści video takie jak: “Big Brother Stars” prezentujące wizytówki uczestników, “Big Brother 18+” materiały

przeznaczone dla dorosłych, “Big Brother News” codzienne podsumowanie najważniejszych wydarzeń, podane w pigułce oraz “Big Brother the best of”, czyli podsumowanie tygodnia.

Źródło: Dane wew. TVN, GemiusTraffic, GemiusStream, Unamo, FB, IG, YT, Marzec 2019

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *