Irmina Grabczak z MediaCom do Abstra
Irmina Grabczak, do niedawna Media Executive w MediaCom, objęła stanowisko Junior Account Executive w dziale Branded Content firmy Abstra, największego niezależnego producenta treści na YouTube w Polsce, którego większościowymi udziałowcami są twórcy kanału Abstrachuje.tv.
Jako Junior Account Executive w Abstra Irmina Grabczak będzie wspierała dział Branded Content firmy we współpracy z domami mediowymi. Do jej obowiązków należeć będzie także sprzedaż agencyjna oraz bieżąca obsługa projektowa aktualnych klientów Abstra.
Od listopada 2017 roku Irmina była związana z domem mediowym MediaCom, gdzie zajmowała się przygotowywaniem rekomendacji kampanii mediowych i influencerskich dla marek z portfolio The Coca-Cola Company: Fanta i Sprite. Do jej obowiązków należał również zakup czasu antenowego
dla brandów należących do Danone i GlaxoSmithKline oraz monitorowanie realizacji kampanii w telewizji. Wcześniej Irmina pracowała dla jednego z domów aukcyjnych, gdzie prowadziła kanały społecznościowe i współorganizowała aukcje dzieł sztuki.
– W tym roku w ciągu zaledwie pięciu miesięcy działowi Branded Content Abstra udało się pozyskać 39 klientów dla których wykonaliśmy już 125 realizacji. To już więcej niż udało nam się przeprowadzić w całym 2018 roku! W związku z tak dynamicznym rozwojem działu, zdecydowaliśmy się na zatrudnienie kolejnej osoby, która – dzięki doświadczeniu w czołowym domu mediowym – pomoże nam jeszcze bardziej usprawnić współpracę z tymi podmiotami. Cieszymy się, że Irmina jest z nami i mamy nadzieję na długą i owocną współpracę – powiedział Olek Wandzel, VP Sales & Marketing w Abstra.
Abstra to największy niezależny producent treści wideo na polskim YouTube. W portfolio firmy znajduje się 15 kanałów, które łącznie przekroczyły liczbę 2 miliardów wyświetleń.