Jak dotrzeć do użytkownika segmentu premium? – nowy cykl webinarów Gazeta.pl
18 lutego 2021 r. ruszy kolejny cykl webinarów tworzonych przez zespół Gazeta.pl. Serię spotkań online rozpocznie rozmowa poświęcona użytkownikowi premium oraz wizerunkowi marki w otoczeniu jakościowych treści. Webinar poprowadzi Anna Budyńska – redaktor naczelna serwisu Weekend.Gazeta.pl.
Gazeta.pl od 2019 r. tworzy eksperckie webinary skierowane do szerokiej grupy marketerów. Do tej pory odbyły się już m.in. spotkania dotyczące ekologii i esportu. 18 lutego br. o godz. 11.00 rozpocznie się nowy cykl rozmów online. Pierwsza z nich będzie dotyczyła wizerunku marki w otoczeniu jakościowych treści oraz sposobów dotarcia do użytkowników premium. Inspiracją do powstania webinaru była premiera nowej odsłony magazynu Weekend.Gazeta.pl.
– Serwis Weekend.gazeta.pl, który w tym roku obchodzi swoje siedmiolecie, przeszedł gruntowną metamorfozę – mówi Anna Budyńska. – Wierzymy, że stworzyliśmy doskonałe otoczenie dla jakościowych treści tak chętnie konsumowanych przez użytkowników. Przez lata udało nam się doskonale ich poznać – wiemy, że są bardzo wymagający i stawiają na kontent najwyższej jakości. Podczas najbliższego webinaru opowiemy więcej o oczekiwaniach i sposobach na dotarcie do odbiorców premium – dodaje Budyńska.
Podczas spotkania Anna Budyńska – redaktor naczelna serwisu Weekend.Gazeta.pl opowie o nowej odsłonie serwisu. W rozmowie uczestniczyć będzie także Klaudyna Kamińska, Dyrektor badań w Y&Lovers. Ekspertka odpowie na pytania, kim jest użytkownik premium, co i jak czyta oraz dlaczego warto skupiać się na dotarciu do takiego odbiorcy. Gościem specjalnym spotkania będzie Karolina Arendarska – specjalista e-marketingu w austria.info, która zaprezentuje przykład skutecznej komunikacji z grupą celową premium przeprowadzonej w oparciu o jakościowe treści. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale wymaga wcześniejszej rejestracji.
– Webinary organizowane przez Gazeta.pl są prawdziwą kopalnią wiedzy i inspiracji – mówi Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl. – W każdym spotkaniu biorą udział eksperci w swoich dziedzinach oraz dziennikarze portalu. Na ten rok zaplanowaliśmy nowy cykl inspirujących rozmów. Zrealizujemy m.in. spotkania dedykowane motoryzacji czy marketplace’om. Liczymy na dużą frekwencję i zainteresowanie osób z rynku reklamowego szeroką gamą podejmowanych tematów – dodaje Marta Wiercińska.
Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Wg badania Mediapanel w styczniu 2021 r. serwisy grupy Gazeta.pl odwiedziło ponad 18 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 615,6 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Wiadomosci.gazeta.pl, Plotek.pl, Sport.pl, Next.gazeta.pl, Moto.pl, eDziecko.pl.