Jarosław Kuźniar na Islandii – rusza 2. edycja Onet on Tour
Więcej wypraw, także poza Europę i nowi partnerzy programu. Tak wyglądać będzie druga edycja Onet on Tour, podróżniczego programu wideo realizowanego przez Jarosława Kuźniara. Premiera pierwszego reportażu nowej serii odbędzie się w niedzielę, 13 maja o godz. 12.00.
Tegoroczny cykl rozpoczął się od wyprawy na Islandię. Jest to jeden z sześciu kierunków, które w tym roku odwiedzi ekipa Onetu. – Zaczynamy w krainie gejzerów. Potem pojawimy się jeszcze w Austrii Izraelu, Holandii, Szwajcarii i Dubaju – mówi Jarosław Kuźniar, prowadzący Onet on Tour. – Plan wyjazdów jest bardzo różnorodny. To wyjątkowa seria, którą ułożymy w spójną historię.
W każdej z wypraw dziennikarz przybliży lokalne zwyczaje, kulturę oraz ludzi, w tym i Polaków żyjących w odwiedzanym kraju. – Mamy swój sposób opowiadania o świecie. Filtrujemy go przez pryzmat własnych doświadczeń i historii naszych rodaków. Mówimy o rzeczach ważnych i ciekawych pokazując ludzi, krajobrazy i sprawy społeczne – opowiada Jarosław Kuźniar.
Zwieńczeniem każdej wyprawy jest ponad 30-minutowy reportaż w całości i we fragmentach pokazywany na stronie głównej Onetu, dedykowanej stronie www.onetontour.pl oraz w social mediach.
Projekt zyskał nowych partnerów biznesowych. Partnerem strategicznym jest firma Volvo. Partnerami wspierającymi są między innymi: Huawei, Austria.info i Ministerstwo Turystyki Izraela.
– Pierwsza edycja Onet on Tour i wyprawy m.in. do Rumunii czy Portugalii trafiły w gusta zarówno internautów jak i reklamodawców. Materiały wideo z trzech jesiennych wypraw wygenerowały blisko 13 milionów wyświetleń. Dedykowaną stronę formatu www.onetontour.pl odwiedziło ponad milion unikalnych użytkowników, którzy spędzili na niej średnio ponad 13 minut. Liczymy na jeszcze lepsze efekty w 2018 roku – mówi Michał Wojak, Senior Video Project Manager w Media Impact Polska.
Premiera reportażu Onet on Tour z Islandii zaplanowana jest na niedzielę 13 maja o godz. 12.00.