Jedynka z rekordowymi udziałami
8 mln widzów oglądało w niedzielę wg MOR skok Dawida Kubackiego podczas konkursu indywidualnego Pucharu Świata w Zakopanem. TVP1 z udziałami: 15% w niedzielę, 10,9% w piątek i 9,9% w sobotę była liderem wśród wszystkich stacji telewizyjnych.
Według danych Modelu Oglądalności Rzeczywistej najliczniejszą widownię zgromadziły od piątku do soboty zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich rozgrywane na Wielkiej Krokwi w Zakopanem. W piątek średnia widownia Jedynki, podczas kwalifikacji, wyniosła 2,6 mln osób. Sobotni konkurs drużynowy obejrzało w TVP1 i TVP Sport łącznie średnio 5,1 mln widzów, a w niedzielne popołudnie średnia oglądalność wyniosła 6,2 mln osób. Rekordy oglądalności zanotowały w TVP1 w niedzielny wieczór: „Młody Piłsudski” i „Sanatorium miłości”. 9. odcinek serialu obejrzało 2,4 mln osób, a program z malowniczego Ustronia przyciągnął przed telewizory ponad 4 mln widzów.
Najpopularniejszym programem weekendu był wg danych Nielsen Audience Measurement był „Teleexpress” z 26 stycznia, który obejrzało 5,5 mln widzów (38,47% udz.). To rekordowy wynik od marca 2018. Niedzielny konkurs indywidualny PŚ w skokach narciarskich, w momencie najwyższej oglądalności, zobaczyło ponad 7 mln kibiców, a średnio 4,5 mln widzów przy 31,67% udziałach. Na podium znalazł się też kolejny odcinek show Jedynki „Sanatorium miłości”. Kolejny odcinek zainteresował średnio 3,4 mln osób (22,78% udz.). Był to najlepszy wynik programu od początku emisji w zimowej ramówce TVP.
Rekordy oglądalności zanotował też w piątek kolejny odcinek serialu TVP1 „Blondynka” z 2,1 mln widownią i z udziałami 14,51%. Była to jego najwyższa oglądalność podczas emisji 8. sezonu. W TVP2 rekord zanotowało też „Koło fortuny”, którego widownia wyniosła 2,8 mln osób (24,84% udz.). Najliczniejszą widownię od początku III edycji zgromadziło sobotnie show Dwójki „The Voice Kids. Przesłuchania w ciemno”. Tego dnia odcinek obejrzało 2,8 mln osób, a udziały były na poziomie 19,45%.