„Jesteś największym kibicem swojego dziecka!” – nowy serwis Ringier Axel Springer Polska i Nationale-Nederlanden
„Jesteś największym kibicem swojego dziecka!” to najnowszy serwis poruszający tematykę aktywnego ojcostwa. Pod adresem https://najwiekszykibic.onet.pl/ znajdą się materiały redakcyjne o budowaniu relacji z dzieckiem oraz o roli ojca w wychowaniu dzieci.
W nowym serwisie jest poruszony temat roli ojca w życiu dziecka. Punktem wyjścia jest raport Nationale-Nederlanden, pokazujący jak istotna jest rola ojca w życiu dziecka. Do współpracy przy projekcie zaproszono znane osoby, m.in. psycholog Małgorzatę Ohme, Kamila Nowaka, twórcę Blog Ojciec oraz ojców – influencerów, np. Matata.
– Każdy rodzic wspiera swoje dziecko, a tata to szczególny kibic! Współcześni ojcowie są coraz bardziej zaangażowani – towarzyszą dzieciom w codzienności, dzielą z nimi sukcesy, ale też wspierają w trudnych momentach. I my to doceniamy! Dzięki naszemu serwisowi dowiesz się, jak ważna jest rola taty. Dowiesz się też, jak być kibicem swojego dziecka i pomóc mu dobrze rozegrać życie. Sprawdź porady dla taty… i mamy też! – mówi Małgorzata Ohme, redaktor naczelna Onet Kobieta.
Serwis został podzielony na 3 kategorie tematyczne:
AKTYWUJ dziecko – w tej części serwisu czytelnicy dowiedzą się, jak zaszczepić w dziecku pasję do zdrowego stylu życia oraz jakie aktywności będą najlepsze i bezpieczne dla dziecka.
ORGANIZUJ siebie – dzięki zamieszczonym poradom organizacja życia rodzinnego i budowanie relacji z dzieckiem może być prostsza.
DOCENIAJ tatę – tata to wyjątkowy kibic swojego dziecka, a polscy ojcowie aktywnie przygotowują się do tej najważniejszej życiowej roli i wiedzą, jak cenny jest ich aktywny udział w codzienności dziecka.
Wyróżnikiem serwisu „Jesteś największym kibicem swojego dziecka!” jest możliwość współtworzenia treści przez czytelników. To właśnie użytkownicy decydują, które tematy chcieliby czytać w pierwszej kolejności. Serwis umożliwia zamieszczanie i polecanie ciekawych miejsc do aktywnego spędzania czasu z dzieckiem – dzięki użytkownikom powstaje interaktywna mapa ciekawych i przyjaznych rodzinom miejsc.
Serwis powstał we współpracy firmy Nationale – Nederlanden i redakcji Onet, Noizz i Business Insider. Za przygotowanie strategii i koncepcji odpowiada Media Impact – biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska.
Więcej: https://najwiekszykibic.onet.pl/