„Jesteśmy dla Ciebie” – T‑Mobile wspiera Polaków w czasach pandemii oraz prezentuje stronę z najważniejszymi informacjami dla swoich klientów
Kilka ostatnich tygodni zmieniło tryb życia milionów Polaków. Poddani wielu restrykcjom nie zatrzymali się jednak, realizując wiele działań online. Praca zdalna, załatwianie spraw urzędowych, bankowych, robienie zakupów czy nawet szkoła – realizowana jest obecnie za pośrednictwem internetu.
Według danych T‑Mobile zapotrzebowanie na usługi głosowe w pierwszych dniach po wprowadzeniu stanu epidemicznego wzrosło o 50% w tej sieci, a zapotrzebowanie na transmisje danych o 20%. Potrzeba „bycia z bliskimi” okazała się tak silna, że mimo braku możliwości osobistych spotkań użytkownicy tej sieci komunikowali się ze sobą częściej, niż przed okresem epidemii. Mając tego świadomość operator dba o najlepszą jakość sieci przygotowując ją na zwiększone zapotrzebowanie na te usługi.
Najważniejsze informacje dla Klientów
T‑Mobile zadbał również o najwyższą jakość obsługi klienta. Zachęcając swoich klientów do pozostania w domach operator uruchamia dedykowaną im stronę „Jesteśmy dla Ciebie”, na której mogą uzyskać niezbędne informacje dotyczące zdalnych narzędzi Obsługi Klienta, zdalnych kanałów kontaktu z konsultantami, a także odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Strona dostępna jest pod adresem t‑mobile.pl/dlaciebie
Inicjatywy T‑Mobile w czasie pandemii
T‑Mobile podejmuje również szereg inicjatyw wspierających służbę zdrowia oraz poprawiających komfort zdalnej pracy oraz edukacji w okresie pandemii. Klienci indywidualni otrzymują co tydzień bezpłatne paczki gigabajtów w aplikacji Mój T‑Mobile oraz dostęp do aplikacji „Kwarantanna Domowa” bez zużywania pakietu danych. Klieci biznesowi zyskują 10 GB darmowego internetu oraz bezpłatne oprogramowanie Microsoft Office 365. T‑Mobile wspiera również edukację oferując bezpłatny dostęp do narzędzi umożliwiających zdalne nauczanie dla szkół oraz możliwość korzystania z platform e-learningowych uczelni wyższych bez zużywania pakietu danych. Operator wspiera również służbę zdrowia przekazując urządzenia mobilne i karty SIM dla szpitali, a także uruchamiając bezpłatną infolinię wsparcia psychologicznego dla służby zdrowia.