“Jeszcze więcej świąt. Do czytania, do myślenia, do rozmawiania” – specjalne propozycje “Wyborczej” i Wyborcza.pl na Boże Narodzenie (wideo)
Na nadchodzące święta Bożego Narodzenia redakcja “Wyborczej” przygotowuje specjalne publikacje dla swoich czytelniczek i czytelników. W internecie zbiera je okolicznościowa sekcja Wyborcza.pl/swieta2021. W akcję świąteczną zaangażowane są wszystkie działy dziennika, w tym redakcje lokalne – łącznie zespół “Wyborczej” stworzy ponad sto materiałów do czytania, słuchania i oglądania
Specjalne wydanie wigilijne dziennika ukaże się w piątek, 24 grudnia – w kioskach i na Wyborcza.pl. Bohaterem okładkowego wywiadu będzie Artur Andrus, z którym świąteczną rozmowę „Czy był jamnik w Betlejem” przeprowadził Michał Nogaś.
Czy ze słów takich, jak jamnik, krejzol, puszek, czy szczepionka można ułożyć pastorałkę? Artur Andrus udowadnia, że tak. Słowa podpowiadali mu: Magdalena Grzebałkowska, Zbigniew Rokita, Małgorzata Rejmer, Wojciech Chmielarz, Sylwia Chutnik, Mariusz Szczygieł i Michał Nogaś, a utwór zaśpiewała Joanna Kołaczkowska przy akompaniamencie Łukasza Borowieckiego.
Tekst “Piestorałki” ukaże się w wigilijnym wydaniu “Wyborczej”, a na Wyborcza.pl można będzie posłuchać utworu w wykonaniu Joanny Kołaczkowskiej.
W świątecznym wydaniu “Wyborczej” przeczytamy m.in.: opowieść wigilijną “Judasz” Katarzyny Puzyńskiej, tekst “Ważne, by na wigilii odłożyć noże”, czyli jak spędzić święta z rodziną, która ma inne poglądy polityczne od naszych, a także historię o wróżkach, z którymi swoje losy konsultują inwestorzy giełdowi, adwokaci i … prezydenci Francji oraz balladę o Ondraszku, który zabierał bogatym i nie rozdawał biednym. Adam Michnik poleca też tekst Timothy’ego Snydera o świecie, który jest jednym wielkim obozem.
Tradycyjne wigilijne wydanie “Gazety Wyborczej” będzie dostępne w punktach sprzedaży prasy w cenie 9,99 zł. Z wersji cyfrowej można skorzystać, wybierając jeden z pakietów subskrypcyjnych dostępnych w świątecznej promocji już od 9,99 zł za 4 tygodnie.
Świąteczne publikacje “Wyborczej” promuje kampania pod hasłem “Jeszcze więcej świąt. Do czytania, do myślenia, do rozmawiania” z udziałem Artura Andrusa. Kampanie realizowana jest w internecie (sieć Google, YouTube i Facebook) oraz w telewizji (TVN, Polsat, TVN24). Towarzyszy jej autopromocja na tradycyjnych i cyfrowych łamach dziennika oraz na profilach “Wyborczej” w mediach społecznościowych. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.