Internet & Gry - Reklama

Joanna Garbaczewska dyrektorem rozwoju oferty internetowej w Doradztwie Mediowym

Doradztwo Mediowe z Grupy Radiowej Agory wzmacnia swoje reklamowe kompetencje online i portfolio usług internetowych, m.in. w obszarze cyfrowego audio. Dyrektorem poszerzonego zespołu spółki odpowiedzialnego za rozwój oferty reklamowej w sieci w październiku 2020 r. została Joanna Garbaczewska.

 

Zespół Doradztwa Mediowego od lat dostarcza klientom wielomediowe rozwiązania, oparte na synergii mediów. Szerokie portfolio marek radiowych Agory daje wiele możliwości ogłoszeniodawcom, którzy mogą skorzystać z działań reklamowych wykorzystujących te marki w eterze i w internecie, a także z pakietów reklamowych tworzonych wspólnie z innymi mediami Agory.

Jednym z najszybciej rozwijających się obszarów w strukturze Doradztwa Mediowego jest digital marketing. Od początku roku działa zespół odpowiedzialny za rozwój oferty internetowej i poszerzanie kompetencji przedstawicieli spółki.

– Dynamiczny rozwój produktu i oferty reklamowej Doradztwa Mediowego to efekt długoterminowej strategii opartej na dywersyfikacji działalności w obszarze cyfrowym. Dzięki dedykowanemu zespołowi możemy tworzyć jeszcze więcej jak najlepszych rozwiązań dla klientów o różnych profilach i zasięgu prowadzonej działalności. Zamierzamy sukcesywnie rozwijać ten obszar, dlatego powołaliśmy nowe stanowisko w naszej strukturze – dyrektora rozwoju oferty internetowej, które objęła Joanna Garbaczewskamówi Adam Kościelski, dyrektor zarządzający Doradztwa Mediowego.

W ramach usług internetowych Doradztwo Mediowe realizuje kampanie standardowe w formatach display i wideo oraz w formie audio – cyfrowego dźwięku, który upowszechnia się na masową skalę. Podążając za nowymi trendami, dostarcza klientom nośniki pozwalające na optymalizację działań reklamowych i korzysta z najnowszych technologii, które pozwalają na umieszczanie w internecie treści audio dopasowanych do profilu i preferencji słuchacza.

Oferowane pakiety audio i wideo pozwalają na realizację kampanii zarówno lokalnych, jak i krajowych we wszystkich stacjach Grupy Radiowej Agory oraz na wybranych serwisach i streamach. Poza własnymi serwisami i aplikacjami Doradztwo Mediowe rekomenduje i pośredniczy także w zakupie powierzchni w serwisach grupy Gazeta.pl, zajmującej 6 miejsce w rankingu największych wydawców online w Polsce. Od kilku lat Doradztwo Mediowe pośredniczy także w zakupie reklam w modelu programatycznym w sieci GDN, prowadzeniu kampanii w SM oraz SEM.

 

 

Mocną stroną Doradztwa Mediowego jest tworzenie rozwiązań niestandardowych, budujących wizerunek i świadomość marek. Do takich działań należą m.in. partnerstwa unikalnych audycji radiowych, natywne konteksty czy dedykowane podcasty. Doradcy spółki potrafią budować strategie marketingowe w oparciu o zróżnicowane kanały i formy komunikacji, dzięki temu spółka ma duże doświadczenie w realizacji kampanii spełniających różne cele: zasięgowe, wizerunkowe i efektywnościowe.

– Jesteśmy przekonani, że dotychczasowa, konsekwentnie realizowana strategia inwestycji w rozwój produktów i oferty internetowej Doradztwa Mediowego oraz poszerzanie kompetencji całego, kilkudziesięcioosobowego zespołu sprzedaży zapewnią realizację jakościowych i efektywnych kampanii internetowych w każdym zasięgu, dla klientów lokalnych i krajowych, niezależnie od budżetudodaje Adam Kościelski.

Joanna Garbaczewska pracę w Agorze rozpoczęła we wrześniu 1993 roku jako handlowiec w warszawskim oddziale „Gazety Wyborczej”. Od stycznia 2003 r. pełniła rolę menadżera do spraw promocji i rozwoju oferty ogłoszeniowej. We wrześniu 2009 r. objęła stanowisko dyrektora sprzedaży prasy bezpłatnej w Agorze, a od 2013 pełniła rolę wydawcy „Metrocafe.pl” – tytułu prasowego i serwisu internetowego oraz zastępcy dyrektor wydawniczej pionu Czasopisma i prasa bezpłatna Agory. W 2015 r. zarządzała działem sprzedaży Czasopism Agory, odpowiadając za przychody prasowe i Internetowe. W Doradztwie Mediowym pracuje od września 2018 r. Zanim objęła stanowisko dyrektora rozwoju oferty internetowej, odpowiadała za przygotowywanie i koordynację strategii wielomediowych dla klientów Doradztwa Mediowego.

Doradztwo Mediowe to spółka należąca do Grupy Radiowej Agory, która zajmuje się kompleksową obsługą w zakresie budowania efektywnych strategii marketingowych oraz tworzeniem kampanii wykorzystujących efekt synergii różnych mediów. Spółka oferuje sprzedaż czasu antenowego oraz powierzchni reklamowej, m.in. w Radiu Złote Przeboje, Rock Radiu, Radiu Pogoda, Radiu TOK FM, sieci kin Helios i w internecie (m.in. we współpracy z Gazeta.pl).

doradztwomediowe.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *