Zapowiedzi TV

Kampania promocyjna serii „Wyprawa na dno” National Geographic (wideo)

National Geographic rozpoczął ogólnopolską kampanię promującą serię „Wyprawa na dno”. Działania promocyjne obejmują wszystkie media oraz działania niestandardowe.
 

 
Premierę serii „Wyprawa na dno” (premiera w niedzielę 26 sierpnia o 21:00) wspierają intensywne działania marketingowe, m.in. kampania spotowa w wybranych stacjach oraz na wybranych kanałach z portfolio Fox Networks Group Poland. Promocja obejmuje również kampanię outdoorową na terenie Warszawy, wykorzystującą nowe interaktywne nośniki citylight, kampanię display na największych portalach, w serwisach VOD, na witrynach o tematyce filmowo–telewizyjnej i w serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram) oraz reklamę w wybranych magazynach i tygodnikach telewizyjnych. Dodatkową formą promocji serii „Wyprawa na dno” są spoty emitowane w największych stacjach radiowych.
 

 
W ramach działań niestandardowych National Geographic nawiązał współpracę z TOP10Wszystkiego, który opublikował na swoim kanale na Youtube materiał filmowy dedykowany „Wyprawie na dno”. W ciągu dwóch dni „10 Tajemniczych wraków spoczywających na dnie” obejrzano ponad 177 tysięcy razy. Kolejnym działaniem niestandardowym była akcja ambientowa na jednym z najpopularniejszych basenów w stolicy, czyli Warszawiance. Dno jednego ze zbiorników zostało wyklejone tak, by imitowało zatopiony wrak statku na jego dnie.
Za kreację odpowiedzialny jest dział marketingu FOX Networks Group Poland. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. Działania PR wspiera agencja NBS Communications. „Wyprawa na dno”, nowa seria National Geographic, zabiera widzów w podróż na dno oceanów, mórz i  jezior, by pokazać wraki, zatopione skarby, miasta, zaskakujące formacje  geologiczne – a wszystko to przy użyciu najnowszych technologii. Badacze rozwiążą wiele zagadek, a jedną z nich jest zaginięcie jedynego nazistowskiego lotniskowca – okrętu Graf Zeppelin.  Jego wrak został  znaleziony w Bałtyku przez polskich hydrologów, którzy w pierwszym odcinku „Wyprawy na dno” opowiedzą o tym niezwykłym odkryciu. W kolejnych odcinkach twórcy  programu zabiorą widzów w podróż po Oceanie Spokojnym, by odwiedzić  Pacyficzny Pierścień Ognia regularnie nawiedzany przez katastrofalne w  skutkach kataklizmy, pokażą poszukiwania zaginionego lotu MH370 Malaysian Airlines czy próbę odnalezienia mitycznej Atlantydy. Premiera już w niedzielę 26 sierpnia o 21:00 na antenie National Geographic.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *