Sport w TVViaplay

Kampania reklamowa ‘Viaplay nowym domem Formula 1® w Polsce’

Przed nami druga odsłona FIA Formula One World Championship® w sezonie 2023. Już w ten weekend najszybsza seria wyścigowa świata zawita do Arabii Saudyjskiej! W tym roku i w kolejnych dwóch sezonach wszystkie sesje treningowe, kwalifikacyjne oraz wyścigi F1® z polskim komentarzem, a także najwyższej jakości programy studyjne, będą dostępne dla polskich widzów wyłącznie na Viaplay! Platforma prowadzi obecnie w Polsce szeroko zakrojoną kampanię reklamową, promującą kolejny znakomity produkt w swojej szerokiej ofercie sportowej.

 

Nowy Dom F1® w Polsce – kolejna perła w koronie Viaplay

Przed dwoma tygodniami subskrybenci platformy Viaplay obejrzeli Grand Prix™ Bahrajnu, inaugurujące sezon 2023 Formula 1®, a już w ten weekend rywalizacja najszybszej serii wyścigowej świata przenosi się do Arabii Saudyjskiej. Tegoroczny sezon będzie najdłuższym w historii Formuły 1, składają się bowiem na niego aż 23 wyścigi Grand Prix™.

Od marca 2023 roku aż do zakończenia sezonu 2025 wyścigi Formuły 1, a także F2, F3 i włoskiej F4 z polskim komentarzem będą dostępne dla polskich widzów wyłącznie na Viaplay. Platforma prowadzi obecnie w Polsce szeroko zakrojoną kampanię reklamową, promującą kolejny znakomity produkt w jej szerokiej ofercie sportowej.

Kampania rozpoczęła się 19 lutego i potrwa do końca marca, a celem działań promocyjnych jest budowanie świadomości widzów, co do bogatej oferty Viaplay związanej z F1®. Do kampanii wykorzystywane są szeroko zasięgowe media ogólnopolskie, umożliwiające dotarcie do jak najszerszej grupy odbiorców, zarówno fanów F1® i sportów motorowych, jak również osób, będących miłośnikami innych dyscyplin sportowych, którzy potencjalnie mogą rozwinąć swoje zainteresowanie wyścigami F1®.

Istotną część kampanii stanowią nośniki OOH – reklama wielkoformatowa przy rondzie Dmowskiego, w centrum Warszawy oraz plakaty na backlightach i citylightach (przystanki autobusowe i tramwajowe) na terenie całej Polski. W kampanii wykorzystane zostały również elementy reklamy digitalowej z wykorzystaniem ponad 300 ekranów przy centrach handlowych w całej Polsce.

Ponadto w kampanii wykorzystywany jest 15-sekundowy spot reklamowy emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (Telewizja Polsat, TVN Warner Bros. Discovery i Telewizja Polska) oraz w serwisie YouTube, a także wybranych portalach horyzontalnych (Onet.pl, Sport.pl) i w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok).

W ramach współpracy z portalem WP.pl powstała specjalna sekcja w pełni poświęcona wyścigom F1®, zawierająca artykuły na temat rozpoczynającego się sezonu 2023 Formuły 1 i wywiady z członkami zespołu redakcyjnego Viaplay F1®. Na czas kampanii nawiązana została również współpraca z czołowymi autorytetami w dziedzinie F1® w Polsce – m.in. kanałem YouTube Cezarego Gutowskiego oraz podcastem ‘Budnik i Pokrzywiński’ – jednym z najpopularniejszych podcastów sportowych w Polsce, w pełni poświęconemu tematyce wyścigów F1®. Autorzy podcastu – Bartosz Budnik i Bartosz Pokrzywiński, są również członkami zespołu F1® Viaplay Polska.

Kampanię przygotował wewnętrzny dział kreatywny Viaplay, za zakup mediów odpowiedzialny jest PHD Media Direction Poland.

Formula 1® na Viaplay to niezwykle obszerne i przygotowane z najwyższą starannością relacje ze zmagań kierowców ‘królowej motosportu’ z najnowocześniejszą produkcją studyjną, reportażami z torów, analizami oraz komentarzami najlepszych specjalistów od tematyki wyścigów Formuły 1 i sportów motorowych. Ponadto, podczas wyścigów subskrybenci platformy będą mieli do wyboru również cztery inne, dodatkowe streamy: track positioning, onboard, timing oraz pitlane.

Najlepszy zespół ekspertów F1® w Polsce

Redakcję sportową Viaplay tworzą najlepsi dziennikarze i eksperci sportowi w Polsce, osoby z talentem, pasją, wiedzą, żyjące sportem i dyscypliną, którą relacjonują. Nie inaczej jest w przypadku wyścigów Formula 1®. Zespół redakcyjny Viaplay Polska tworzą: Mikołaj Sokół, Maciej Jermakow, Aldona Marciniak, Kamila Kotulska, Paweł Baran, Michał Gąsiorowski, Jan Olejniczak, Robert Smoczyński, Bartosz Budnik i Bartosz Pokrzywiński. Ekspertem Viaplay Polska jest Patryk Sokołowski, były inżynier aerodynamiki w zespołach F1®, m.in. McLaren Racing i Scuderia Ferrari. Tajniki bolidów i tego jak wygląda praca zespołów F1® od kulis zdradzać będzie także Marcin Budkowski – były Dyrektor Wykonawczy zespołu Alpine F1.

Wszyscy doskonale poruszają się na różnych polach pracy dziennikarskiej – jako komentatorzy, reporterzy, eksperci, prowadzący studio. Dlatego dla zachowania niezbędnej dynamiki i uczynienia transmisji z wyścigów jeszcze bardziej emocjonującymi i interesującymi dla widza, obsada poszczególnych ról dziennikarskich podczas nadchodzącego sezonu będzie stale się zmieniała.

Międzynarodowe wsparcie

Zespół dziennikarski Formuły 1 w Viaplay to nie tylko redakcja w Polsce, ale również znakomici dziennikarze i eksperci z innych krajów, w których platforma transmituje wyścigi F1®. W tym gronie znajdują się m.in. legendarni kierowcy: Brytyjczyk David Coulthard, Finowie Mika  Häkkinen i Heikki Kovalainen oraz wielokrotny zwycięzca wyścigu 24h of Le Mans Duńczyk Tom Kristensen. Treści tworzone przez międzynarodowych reporterów i ekspertów Viaplay z innych krajów, w tym ich autorstwa analizy eksperckie i wywiady z kierowcami F1®, również będą dostępne dla widzów platformy w Polsce.

Mistrz świata w ambasadorem Viaplay

Viaplay posiada w swojej ofercie wyścigi Formula 1® w krajach nordyckich, krajach bałtyckich, Holandii i Polsce. Od 2022 roku ambasadorem Viaplay jest Max Verstappen – aktualny mistrz świata F1®. Dzięki partnerstwu z Viaplay platforma wyprodukowała filmy dokumentalne i programy publicystyczne, których bohaterem jest holenderski kierowca.

Nie tylko F1®

Oprócz najszybszej serii wyścigowej świata polscy użytkownicy Viaplay będą mogli pasjonować się także wyścigami Formuły 2, Formuły 3 oraz włoskiej Formuły 4. Transmisje z wszystkich wymienionych serii odbywać się będą z polskim komentarzem. Miłośnicy sportów motorowych na platformie Viaplay znajdą również transmisje z wyścigów serii IndyCar, która podobnie jak F1® rozpocznie sezon 2023 już 5 marca br. Transmisje z wyścigów IndyCar również będą dostępne w naszym kraju z polskim komentarzem.

Poza transmisjami z FIA Formula One World Championship® 2023 w ofercie sportowej Viaplay Polska znajdują się obecnie m.in.: KSW, angielska Premier League, niemiecka Bundesliga, Liga Europy UEFA, Liga Konferencji Europy UEFA, Carabao Cup – Puchar Ligi Angielskiej, Indycar Series, IMSA SportsCar Championship, Sky Bet Championship, niemiecka 2. Bundesliga, Professional Darts Corporation, NHL, SHL, Invicta Fighting Championships, Glory Kickboxing, Professional Fighters League, Enfusion Kickboxing, Liqui-Moly Handball Bundesliga, szwedzka i niemiecka ekstraklasa piłki nożnej kobiet oraz rozgrywki pod egidą Międzynarodowej Federacji Piłki Ręcznej (IHF), w tym mistrzostwa świata kobiet i mężczyzn.

Do zobaczenia w Viaplay, nowym domu F1® w Polsce!

#ViaF1

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *