Kampania RMF FM “Fajne radio RMF” (wideo)
Wystartowała kampania wizerunkowa radia RMF FM pod hasłem „Fajne radio RMF”. Jej twarzami została Doda, członkowie zespołu The Kolors oraz prezenterzy stacji. Częścią akcji jest też konkurs antenowy oraz event, w ramach którego RMF FM odwiedzi polskie miasta i miasteczka.
W spotach telewizyjnych i kreacjach internetowych zobaczyć będzie można Dodę, która od grudnia ub.r. prowadzi w RMF FM autorski program „Dodaphone”, włoski zespół The Kolors – autorów wielkiego hitu „Italodisco”, wykorzystanego w reklamie oraz prezenterów radia: Olę Filipek, Mateusza Opyrchała, Mariusza Kałamagę, Jacka Tomkowicza, Przemysława Skowrona i Pawła Jawora.
Częścią akcji jest konkurs antenowy „#FajneRadioRMF”, w ramach którego słuchacze pokazują w relacjach wideo, jak bawią się przy RMF FM – w samochodzie, na grillu, w pracy, w szkole czy w domu. Codziennie autor najoryginalniejszego filmiku otrzyma 1 tys. zł.
W długi majowy weekend dwie ekipy prezenterów wyruszą kamperem w Polskę, by w ciągu sześciu dni odwiedzić słuchaczy w miastach i miasteczkach.
Znani z porannego „Wstawaj, szkoda dnia” Jacek Tomkowicz, Przemysław Skowron i Tomasz Olbratowski wyjadą 30 kwietnia, a prowadzący popołudniową audycję „Lepsza połowa dnia” Mateusz Opyrchał i Ola Filipek rozpoczną podróż 3 maja. Po drodze radiowe ekipy zabierać będą do kampera gwiazdy, które spotkają się ze słuchaczami i towarzyszyć będą w momentach kulminacyjnych każdego dnia. Cała trasa będzie relacjonowana w social mediach oraz na żywo na antenie.
Koncepcję kreatywną akcji „Fajne radio RMF” opracował Dział Promocji RMF FM. Kampania reklamowa obejmuje telewizję (stacje ogólnotematyczne i kanały tematyczne) oraz internet (wybrane portale internetowe, platformy VOD, media społecznościowe). Za produkcję spotów odpowiadał Best Regards Prdctn, a za zakup mediów – Dział Promocji RMF FM we współpracy z Mindshare Polska.
foto. RMF FM