MediaPolsat BOX

Kampania Telewizji Polsat pod hasłem „Polsat. 30 lat. Dziękujemy, że jesteście z nami!”

5 grudnia 1992 roku wystartowała pierwsza prywatna, niezależna telewizja w Europie Środkowo-Wschodniej – Telewizja Polsat. W tym roku stacja obchodzi swoje 30 urodziny. Dziś Polsat to 39 kanałów telewizyjnych, nadawanych 24 godziny na dobę, które codziennie oglądają miliony Polaków. 4 listopada startuje jubileuszowa kampania pod hasłem „Polsat. 30 lat. Dziękujemy, że jesteście z nami!”

 

Polsat będzie obchodził swoje 30 urodziny przez miesiąc aż do uroczystej Gali 6 grudnia w Teatrze Wielkim. Zaczynamy już dziś kultowym przebojem „40 lat minęło” śpiewanym wiele lat temu przez Andrzeja Rosiewicza. Utwór w nowej aranżacji Tomka Szymusia i ze słowami napisanymi specjalnie z okazji jubileuszu Polsatu zaśpiewa Andrzej Piaseczny wraz z towarzyszącą mu orkiestrą Tomka Szymusia. „30 lat minęło jak jeden dzień. Emocji moc i wiele pięknych scen. Ten świat słoneczny uśmiech wciąż dawać chce…” – śpiewa Andrzej Piaseczny. Tą piosenką zabierzemy widzów w nostalgiczną podróż po kultowych produkcjach Polsatu, powspominamy niezwykłych artystów, pokażemy stację wczoraj i dziś z jej wspaniałymi gwiazdami, dziennikarzami i prowadzącymi. Ten utwór poza emocjonalnym aspektem ma jeszcze swoje przesłanie – jest podziękowaniem dla wszystkich, którzy współtworzyli tę stację i dla Widzów, dzięki którym wciąż możemy robić to, co kochamy zgodnie ze słowami piosenki „Bo nas na wiele jeszcze, z Wami na wiele jeszcze, z Wami na wiele jeszcze stać”… Jubileuszowy utwór zamyka założyciel Polsatu Zygmunt Solorz z osobistym przesłaniem „Dziękuję za wspólne 30 lat”.

Na antenach Polsatu pojawią się też specjalne mini audycje, w których prawie 40 gwiazd związanych ze stacją podzieli się z widzami swoimi wspomnieniami i anegdotami.

Z okazji Jubileuszu została też przygotowana specjalna oprawa antenowa akcentująca liczbę „30”, pojawiająca się za każdym razem, gdy mowa jest o urodzinach stacji. Logo Polsatu na zdjęciach profilowych w mediach społecznościowych również zmieni się na jubileuszowe.

Kampania 30-lecia Polsatu została zaplanowana również na nośnikach OOH, w prasie, radiu i internecie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *