Kampania zrealizowana przez Grupę RMF wyróżniona przez Google’a
Zrealizowana przez Grupę RMF i RMF Digital kampanię digital audio została oficjalnym case study Google’a – jest to pierwszy przykład kampanii dotyczącej programmatic audio z Europy Środkowo-Wschodniej wyróżniony i doceniony w ten sposób.
„Stawiamy na innowacyjność w połączeniu z efektywnością, dlatego zdecydowaliśmy się na zaproponowanie Programmatic Guaranteed Audio. To kolejny dowód na to, że przygotowywane przez nas kampanie są prekursorskie i przede wszystkim skuteczne. Cieszy nas, że docenił to również specjaliści z Google i opisali jako swój oficjalny case study” – mówi Adam Pachla, Haad of Digital w Grupie RMF.
Kampania została zrealizowana przez RMF Digital dla biura rachunkowego online inFakt w oparciu o Programmatic Guaranteed Audio, w efekcie czego przewyższyła ona inne kampanie audio online o 30% oraz zwiększyła ogólny zasięg odbiorców docelowych poprzez kanał, który nie jest tak podatny na blokowanie reklam. Konwersje post-view tej kampanii przewyższyły aż o 155% wyniki z kampanii displayowych.
„Przykład kampanii przeprowadzonej z inFaktem potwierdza, że audio online to narzędzie, które przynosi wymierne efekty. Może ono doskonale uzupełniać działania w tradycyjnym radiu o nowoczesne rozwiązania reklamowe online, rozszerzając zasięg kampanii” – mówi Marcin Pyra, programmatic manager w Grupie RMF.
RMF Digital to oferta kampanii internetowych realizowanych przez Grupę RMF, zarówno na własnych stronach jak i w portalach wydawców zewnętrznych. W ofercie znajdują się planowanie i zakup kampanii display, audio i wideo, tworzenie podcastów audio, akcji specjalnych oraz usługi brokerskie, SEO i content marketingu.