Kanał DIZI w ofercie Biura Reklamy TVP
Kanał DIZI emitujący tureckie seriale – najnowsza stacja z portfolio Grupy Kino Polska TV – trafił do oferty Biura Reklamy TVP. Telewizja Polska odpowiada na rynku polskim za sprzedaż czasu reklamowego, sponsoringu i akcji niestandardowych w DIZI. Reklamy w DIZI pojawią się od 1 maja br.
DIZI to propozycja skierowana do coraz szerszego grona miłośników tureckich seriali w Polsce. Kanał oferuje widzom zarówno produkcje obyczajowe, romantyczne, jak i kryminały. Nazwa kanału pochodzi od tureckiego słowa „Dizi” oznaczającego bardzo popularny w Turcji gatunek wysokobudżetowych seriali, których akcja najczęściej dzieje się w Stambule lub regionie Anatolii. Seriale tego gatunku opowiadają chwytające za serce historie, które są przedstawione na tle tureckiej kultury i sposobu życia.
DIZI jest siódmym kanałem z ofertą reklamową w portfolio Grupy Kino Polska TV, a pierwszym którego sprzedaż reklam będzie prowadził nowy dla nas broker – TVP. Liczymy, że nasz nowy kanał zostanie pozytywnie przyjęty przez reklamodawców i osiągnie sukces komercyjny – mówi Marek Wochna, Dyrektor Sprzedaży Produktów Reklamowych w Kino Polska TV SA.
– Współpraca z Kino Polska TV SA jest dla nas zarówno zaszczytem, jak i wyzwaniem. Nasze portfolio powiększa się nie tylko o nową stację, ale też o nowego nadawcę. Kino Polska TV SA od lat z sukcesem buduje pozycję swoich stacji na rynku telewizyjnym. Wierzę, że również kanał DIZI, korzystający z bogatego doświadczenia swojego nadawcy, podbije serca widzów – komentuje Ewelina Czuba, Dyrektor Biura Reklamy TVP.
Kanał DIZI będzie sprzedawany w grupie komercyjnej 16-59 (wszyscy dorośli w wieku 16-59 lat).
Zależało nam na poszerzeniu grupy komercyjnej o dorosłych w wieku 50-59 lat, ponieważ jest to grupa osób bardzo istotna dla większości marketerów, cechująca się ponadprzeciętną siłą nabywczą – wyjaśnia Marek Wochna.
W ramówce kanału DIZI znalazły się takie serialowe hity z Turcji, jak „Mamy i matki”(oryg. „Analar ve Anneler”), „Imperium miłości” („Kurt Seyit ve Şura”), „W imię sprawiedliwości”(„Karadayi”),„20 minut” („20 Dakika”), „Miłość i brudne pieniądze” („Kara Para Aşk”),„Ezel”(„Ezel”) oraz„Dziewczyna w czerwonej chuście”(„Al Yazmalim”).
Z początkiem kwietnia br. kanał DIZI trafił do ofert sieci Vectra i Multimedia Polska, ale docelowo będzie go można oglądać również u innych operatorów. Kanał jest nadawany 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu, w jakości HD, na pozycji nr 326.