Internet & Gry - ReklamaPolecane

Kanał Sportowy rusza z własną platformą streamingową

Po 2,5 roku od startu Kanał Sportowy, jedno z największych mediów o tematyce sportowej w polskim internecie, rusza z własną platformą VOD. Na stronie www.kanalsportowy.pl widzowie będą mogli oglądać programy na żywo, materiały archiwalne, a także docelowo cieszyć się ekskluzywnymi treściami. Dostęp do serwisu jest bezpłatny.

 

Do dyspozycji wielomilionowej społeczności Kanału Sportowego trafia równocześnie aplikacja mobilna na systemy iOS i Android, do pobrania ze sklepów Google Play oraz AppStore. Na ostatniej prostej są prace wdrożeniowe aplikacji na smart TV w wersji na Android TV oraz telewizory Samsung i LG.

Transmisje będą realizowane w jakości full HD niekompresowanej na niższą, a docelowo w jakości 4K. Użytkownicy będą mieli też możliwość odtwarzania dźwięku z wygaszonym ekranem, przesyłania sygnału przez Google Chromecast czy Apple AirPlay czy dodawania filmów do ulubionych i kontynuowania odtwarzania.

– Własna platforma to odpowiedź na oczekiwania naszych widzów. Oddajemy użytkownikom produkt najwyższej jakości, przygotowany z uznanym partnerem technologicznym firmą Redge Media. Youtube wciąż pozostaje naszym strategicznym kanałem w dostarczaniu treści, natomiast na własnej platformie docelowo będą pojawiać się unikalne formaty oraz w przypadku pozyskania stosownych praw – wydarzenia sportowe.podkreśla Maciej Sawicki, prezes Kanału Sportowego.

Od strony technicznej realizację przeprowadziło Redge Media, lider w branży streamingu wideo, z dużym doświadczeniem w budowie tego typu platform.

– Ta realizacja dowodzi, że nasze rozwiązanie Redge Media for Lifestyle może stanowić idealne wsparcie dla twórców wideo w budowie własnego sposobu dystrybucji treści. Interaktywne elementy społecznościowe dodatkowo angażują odbiorców. Tworzymy technologie, które budzą emocje podkreśla Justyna Porzucek, Vertical Market Sales Director.

Całością projektu od strony organizacyjnej zarządzała agencja marketingu sportowego Arskom, wyłączny partner marketingowy Kanału Sportowego.

Założony w 2020 roku przez Michała Pola, Krzysztofa Stanowskiego, Mateusza Borka i Tomasza Smokowskiego Kanał Sportowy ma ponad 900 tysięcy subskrybentów oraz ponad 300 milionów wyświetleń treści na YouTube.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *