Internet & Gry - Reklama

Karolina Tyniec-Margańska Group Director Communication & Public Affairs w Ringier Axel Springer Media AG

Karolina Tyniec-Margańska objęła funkcję Group Director Communication & Public Affairs w Ringier Axel Springer Media AG. Jako Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej w Grupie Onet-RAS Polska będzie odpowiedzialna także za komunikację korporacyjną w Polsce.
 

 
Karolina Tyniec-Margańska w ramach łączenia obu funkcji będzie odpowiedzialna w szczególności za strategię komunikacji oraz zarządzanie projektami komunikacyjnymi prowadzonymi przez Ringier Axel Springer Media AG oraz Grupę Onet-RAS Polska. Tyniec-Margańska będzie raportować do Marka Dekana, CEO Ringier Axel Springer Media AG oraz CEO Grupy Onet RAS-Polska.
“Karolina Tyniec-Margańska będzie odpowiedzialna za wszystkie działania komunikacyjne, w tym m.in. komunikację korporacyjną, relacje z mediami i komunikację z pracownikami oraz PR Ringier Axel Springer Media AG w Europie Środkowo-Wschodniej. Będzie również nadzorować i koordynować wszystkie działania komunikacyjne Grupy CEE w ścisłej współpracy z zespołami ds. komunikacji zlokalizowanymi na Słowacji, Węgrzech, w Serbii oraz w krajach bałtyckich. Karolina Tyniec-Margańska dołącza do Grupy Onet-RAS Polska w ważnym momencie łączenia w jeden podmiot spółek wchodzących obecnie w skład Grupy w Polsce – od września Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o. – mówi Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Media AG oraz CEO Grupy Onet-RAS Polska.
– Zmiany na rynku mediowym w połączeniu z konsolidacją działalności Ringier Axel Springer Polska w jednej spółce, niosą ze sobą wiele szans biznesowych, a co za tym idzie, komunikacyjnych – mówi Karolina Tyniec-Margańska. – Cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu w tak ważnym momencie, być częścią tej zmiany i wesprzeć Ringier Axel Springer w dalszym budowaniu silnej marki i organizacji w Europie Środkowo-Wschodniej.
Karolina Tyniec-Margańska jest politologiem, medioznawcą, coachem oraz mentorem w programach start-up’owych. Przez ostatnie pięć lat prowadziła działy komunikacji korporacyjnej, digitalowej, marketingowej i public affairs w międzynarodowych organizacjach. Do połowy sierpnia br. pracowała w innogy Polska, gdzie odpowiadała za komunikację korporacyjną i public affairs spółki. Tyniec-Margańska była członkiem zespołów strategicznych w największych spółkach z branży energetycznej w Polsce i Europie. Odpowiedzialna była również za wprowadzenie na rynek Polski marki innogy oraz reprezentację całego sektora w Brukseli.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *