Katarzyna Cegiełka dyrektorem sprzedaży w ZPR Media SA
Katarzyna Cegiełka dołączyła do spółki ZPR Media SA jako dyrektor sprzedaży. Zakres jej obowiązków obejmuje komercjalizację oferty firmy. ZPR Media SA realizuje projekty z obszaru produkcji programów telewizyjnych, kreacji i produkcji kontentu wideo dla klientów komercyjnych, jak również oferuje usługi studyjne i technologię telewizyjną.
Katarzyna Cegiełka ma doświadczenie w obszarze marketingu internetowego oraz e-commerce. Od 2015 roku pracowała w Polsat Media, gdzie w ostatnim czasie pełniła funkcję szefa projektu Polsat Media AdTube. Odpowiadała za współpracę z influencerami, domami mediowymi i kluczowymi klientami oraz nadzorowała realizację działań reklamowych w kanałach social media twórców współpracujących z platformą.
Wcześniej zajmowała się sprzedażą i realizacją niestandardowych akcji marketingowych w takich programach, jak: „Idol”, „Kabaret na żywo”, „Must Be The Music. Tylko Muzyka”, „ Top Chef” i inne. Pracowała również w Tailor Made PR i Cube Group.
Katarzyna Cegiełka jest absolwentką Akademii im. Leona Koźmińskiego na dwóch kierunkach: Zarządzanie i Marketing oraz Socjologia.