„Klucz do teorii spisku” – niestandardowa akcja FOKUS TV na Twitterze
„Klucz do teorii spisku” to pierwsza akcja telewizji FOKUS TV na Twitterze, której celem jest wzmocnienie promocji nowego serialu stacji „Tomasz Sekielski. TEORIA SPISKU”. Tylko w ciągu dwóch pierwszych dni działania kampanii – mimo zamkniętego profilu – zanotowano wzrosty zaangażowania o ponad 170%. 5 października, w dniu premiery serialu, widoczność profilu zostanie przywrócona dla wszystkich użytkowników.
„Klucz do teorii spisku” to unikatowa w skali social media akcja promująca produkcję TV. Szukaliśmy rozwiązania, które idealnie wpisze się w konwencję serialu, odzwierciedli jego klimat. Ograniczenie widoczności treści na publicznym profilu budzi skojarzenia z teorią spisku. – mówi Mikołaj Nowak – dyrektor marketingu i promocji kanałów FOKUS TV I NOWA TV. W dodatku jest to akcja prekursorska – nikt przed nami nie odważył się na taki krok. Nasz administrator zatwierdza nowych członków, którzy widzą ekskluzywne treści z planu zdjęciowego, treści archiwalne dotyczące poruszanych przez Tomasza Sekielskiego spraw, i wiele innych interesujących na Twitterze materiałów. To ogromna wartość dodana dla tamtejszej społeczności i w pełni spójna z konwencją serialu dokumentalnego akcja” – dodaje Mikołaj Nowak.
„Obserwuj by otworzyć kłódkę”, jest hasłem zachęcającym do wejścia do „społeczności” interesującej się kulisami powstawania serialu i tematyką głośnych polskich teorii spiskowych.