BadaniaKultura, muzyka, kino, modaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

#Koncertdlabohaterów: 4,2 mln złotych na pomoc w walce z koronawirusem – a to jeszcze nie koniec!

W sobotę, 4 kwietnia Player, Fundacja TVN „Nie jesteś sam” oraz Bongo Media Production zorganizowały wyjątkowy #koncertdlabohaterów, w którym wzięło udział 36 polskich artystów. Muzycy zagrali na żywo ze swoich domów w podziękowaniu za heroizm pracowników służb medycznych i ratunkowych, którzy w walce z pandemią koronawirusa narażają swoje życie i zdrowie. Wydarzenie w Playerze oglądało live około pół miliona użytkowników. Koncertowi towarzyszyła zbiórka pieniędzy na walkę z trwającą epidemią. Na chwilę obecną Fundacja TVN zgromadziła 4,2 mln złotych, a zbiórka nadal trwa.

 

 

 

 

 

Sobotni koncert w Playerze oglądano na żywo na 326 209 urządzeniach. Transmisja live na Facebooku wygenerowała 1 mln wyświetleń, ponad 20 tys. reakcji i ponad 13 tys. komentarzy. Wydarzenie było również emitowane na żywo w TVN24, gdzie oglądało je 565 tys. widzów. Udział stacji w trakcie trwania koncertu wyniósł 4,4% (w grupie 4+) oraz 3,6% w 16-49.

“#Koncertdlabohaterów w samym Playerze oglądano na niemal 330 tysiącach urządzeń. Nie znamy dokładnej liczby widzów, ale biorąc pod uwagę, że najpopularniejsza była aplikacja Playera na Smart TV, to możemy przypuszczać, że całkowita widownia znacznie przekroczyła wspomnianą liczbę i ostrożnie szacowalibyśmy ją na ponad pół miliona. 4 kwietnia był absolutnie rekordowy, jeśli chodzi o zasięg serwisu – to najlepszy wynik Playera na przestrzeni ostatnich 5 lat! Tylko w porównaniu do poprzedniej soboty wzrósł on o 92%!”mówi Bartłomiej Główczyński, dyrektor programowy player.pl

Dzięki ogromnemu zaangażowaniu mediów, gwiazd, a także widzów i fanów, 4 kwietnia w internecie pojawiło się 24 tys. wzmianek o #koncerciedlabohaterów. To wywołało aż 350 tys. reakcji. Według statystyk Google, Player był w ostatnią sobotę drugim hasłem pod względem dziennego przyrostu popularności w Polsce (dzienne trendy wyszukiwania), a tym samym stanowił istotną pozytywną przeciwwagę do zainteresowania informacjami na temat koronawirusa. Player okazał się też najbardziej popularnym serwisem wideo w sieci w naszym kraju.

#Koncertdlabohaterów to pierwszy taki projekt w historii Playera. Z punktu widzenia zastosowanej technologii był też wyjątkowym wydarzeniem w skali kraju. W internecie dostępna była transmisja na żywo w niemal telewizyjnej jakości. W trakcie trwania koncertu Player przeżywał także duży ruch wynikający z sobotniego primetime’u, kiedy to dużo użytkowników trafiło do serwisu, szukając swoich ulubionych tytułów filmowych, serialowych czy rozrywkowych. Mimo wzmożonego zainteresowania platforma zachowała dostęp do całej oferty VOD i kanałów live oraz pełen zakres funkcjonalności.

Zbiórka pod patronatem Fundacji TVN „Nie jesteś sam” również przerosła wszelkie oczekiwania. Do dziś zebrano 4,2 mln złotych na zakup środków ochrony indywidualnej dla pracowników służb medycznych i ratunkowych walczących z epidemią koronawirusa w Polsce. Cały czas można wpłacać pieniądze korzystając z udostępnionych przed koncertem form płatności.

“Zainteresowanie #koncertemdlabohaterów oraz zbiórką przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. Na ten moment udało się zgromadzić ponad 4 miliony. To nie koniec! Zbiórka cały czas trwa, a Polacy nieprzerwanie nas wspierają, dokonując kolejnych wpłat. To niesamowite! Jesteśmy niezwykle wdzięczni za ten odzew. Za hojność, jaką wykazały się firmy, instytucje, a przede wszystkim indywidualni darczyńcy, bo to tych wpłat jest najwięcej. Ponad milion osób wysłało charytatywnego SMSa. Po prostu brakuje słów! Dziękujemy!”mówi Katarzyna Kolenda-Zaleska, prezes Fundacji TVN „Nie jesteś sam”.

Na wsparcie #koncertudlabohaterów oraz zbiórki zdecydowało się także wiele firm i instytucji:

Marka Sokołów, która dostarcza także żywność do szpitali zakaźnych (firma przekazała na ich rzecz już 2 tony wędlin)
Cisowianka Perlage
Honda
Lorenz
Natur Produkt Zdrovit
Prudential
UPC Polska

Zbiórka w ramach #koncertudlabohaterów cały czas trwa! Do akcji można dołączyć w następujący sposób: 
 
Zbiórka Fundacji TVN w serwisie Facebook.com:
https://www.facebook.com/donate/2556873477864295/

Wpłaty przez aplikację przelewy24.pl na player.pl

Przelew BLIK na numer telefonu 509 55 99 66 – przelewu można dokonać w aplikacji banku, z którego korzysta się na co dzień

Wpłaty na konto dedykowane Fundacji TVN „Nie jesteś sam”:
10 1140 1010 0000 2581 1800 1077 (MBank)

Wpłaty online za pośrednictwem strony Fundacji TVN „Nie jesteś sam”:
fundacja.tvn.pl/wplac-online/

SMS o treści: „Pomagam” pod numer 7126
(koszt SMS 1,23 zł z VAT)

FIRMY I INSTYTUCJE:
Firmy, które wspólnie z TVN Discovery Polska chcą podjąć walkę z koronawirusem, mogą przekazać zadeklarowaną kwotę na podstawie umowy darowizny podpisywanej z Fundacją TVN „Nie jesteś sam”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *