MediaRadio

KRRiT: Komunikaty o koronawirusie nie są reklamą

KRRiT informuje, że emisje komunikatów o podstawowych zasadach medycznych i higienicznych dotyczących zapobiegania rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19, nie będą wliczane do czasu reklamowego.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

       

       

       

      W związku z informacjami na temat rozprzestrzeniania się koronawirusa COVID-19 w Europie, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wyjaśnia, że czas emisji komunikatów dotyczących podstawowych zasad higienicznych i medycznych związanych z zapobieganiem chorób zakaźnych, w tym koronawirusa, nie będzie wliczany do dopuszczalnego limitu emisji reklam i telesprzedaży (12 minut w ciągu godziny zegarowej).

      Tego typu komunikaty nie są reklamą w świetle definicji ustawy o rtv.

      W zwiazku z tym KRRiT pozytywnie ocenia zaangażowanie mediów w kampanię informacyjną dotyczacą działań profilaktycznych i sposobów zapobiegania rozwoju wirusa.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *