„Książki. Magazyn do czytania” i „Wysokie Obcasy Extra” z nowymi cennikami
Od stycznia br. zmieniły się cenniki magazynów wydawanych przez „Gazetę Wyborczą” – „Książek. Magazynu do czytania” oraz „Wysokich Obcasów Extra”.
„Książki. Magazyn do czytania” od 2018 roku jest dwumiesięcznikiem. Agora zdecydowała o zmianie częstotliwości ukazywania się tego tytułu, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wiernej grupy czytelników pisma. Pierwszy numer „Książek” jako dwumiesięcznika ukaże się pod koniec lutego 2018 r. – oprócz stałych, lubianych części pisma w wydaniu pojawią się też nowe sekcje, rubryki i autorzy.
W związku z tymi zmianami od początku roku zmienił się także cennik reklamowy pisma. Oferowane rozwiązania reklamowe na łamach „Książek” będą droższe średnio o 10%. Zespół sprzedaży „Gazety Wyborczej” zaproponuje też klientom nowe możliwości promocyjne – m.in. umieszczenie reklamy na okładce pisma wydawanej na lepszym papierze, przy krzyżówce lub w formie paska na skrzydle okładki.
Zmiana cennika w magazynie „Wysokie Obcasy Extra” związana jest z umocnieniem jego pozycji w segmencie luksusowych pism dla kobiet. Magazyn, wydawany przez zespół „Gazety Wyborczej” już od siedmiu lat, ma stałą, szeroką grupę czytelników. Redakcja rozwija formułę pisma i realizuje nowe projekty, jak plebiscyt „Superbohaterka Wysokich Obcasów”.
Ceny reklam w magazynie „Wysokie Obcasy Extra” od początku roku są wyższe średnio o 21%.
Nowe cenniki magazynów „Książki” oraz „Wysokie Obcasy Extra” dostępne są na stronie http://wyborcza.pl/reklamaGW/0,125838,11328227.html