MediaTVN Warner Bros. Discovery PolskaZapowiedzi TV

„Kto to kupi?” nowość na antenie TTV

„Kto to kupi?” to rozrywkowy, studyjny format, który daje zwykłym ludziom możliwość zaprezentowania i sprzedaży swoich innowacyjnych, a czasem szalonych produktów. O tym, czy wykorzystają tę szansę zdecyduje publiczność zgromadzona w studio oraz inwestorzy zasiadający w jury. W oryginalnej wersji format posiada jednego prowadzącego, jednak stacja zdecydowała się to założenie zmodyfikować.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

       

       

       

       

      Na casting zgłosiło się ponad 30 kandydatów i szybko okazało się, że jest dwóch faworytów – Janek Pirowski i Krzysztof Ufnal – zdradza Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV. Na nagraniach próbnych potrafili się dobrze uzupełniać i mieć przy tym właściwą energię oraz luz. Dlatego decyzja o duecie prowadzących była dość oczywista. Obaj są też związani ze stacją, a TTV lubi dawać szansę rozwoju swoim ludziom – dodaje Kazen.

      Zgodnie z regułami programu, uczestnicy mają tylko 90 sekund na zademonstrowanie swojego produktu. Jeśli uda im się skłonić do zakupu przynajmniej jedną osobę zasiadającą na widowni, wówczas w drugim etapie spróbują przekonać do swojego pomysłu panel inwestorów. Dla bohaterów programu to szansa na duży przypływ gotówki.

       

       

      Wśród jury znajdują się przedstawiciele firm, którzy od lat zajmują wysoką pozycję w segmencie sprzedaży internetowej. Są to Hanna Zasada (Czerwona Maszyna), Jacek Prowadzisz (Creative Products), Adam Deresiewicz (Toys4boys) oraz Sławomir Harazin (Sferis).

      Emisja serii „Kto to kupi?” planowana jest na 1 marca 2020 roku.

      Jest to kolejny format stacji zakupiony od All3Media International, brytyjskiego dystrybutora programów i formatów telewizyjnych. Oryginalna wersja programu została stworzona i wyprodukowana dla Channel 4 przez Studio Lambert.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *