„Kuchnia” – magazyn dla smakoszy w nowej, atrakcyjniejszej odsłonie
Lifestyle’owe pismo kulinarne „Kuchnia” zmienia się na wiosnę. Od najbliższego numeru czytelnicy znajdą w nim jeszcze więcej porad i przepisów, autorskich sesji kulinarnych, a także kolejne stałe rubryki oraz teksty nowych autorów i felietonistów. Pismo, adresowane do pasjonatów kultury kulinarnej, ma też większą objętość i grubszą okładkę. Od kwietniowego wydania „Kuchnia” będzie dwumiesięcznikiem – pierwszy numer w nowej odsłonie ukaże się na rynku we wtorek, 26 marca br.
– Coraz więcej osób poszukuje dzisiaj treści o tematyce kulinarnej z najwyższej półki. Postanowiliśmy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i jednocześnie dopasować „Kuchnię” do potencjału rynkowego. Dzięki temu czytelnicy otrzymają co dwa miesiące pismo z większą różnorodnością tematyczną, w nowej objętości i z grubszą okładką. Zmiany podkreślają luksusowy charakter naszego tytułu przygotowanego z myślą o wszystkich miłośnikach kultury kulinarnej – tłumaczy zmianę cykliczności wydawania „Kuchni” Joanna Mosiej-Sitek, dyrektor wydawnicza magazynu.
W nowej „Kuchni” znajdzie się jeszcze więcej znakomitych przepisów kulinarnych, praktycznych porad, gastronomicznych trendów, a także artykułów o stylu życia, zdrowiu, reportaży kulinarnych, felietonów, rubryk o wydarzeniach i podróżach kulinarnych. Czasopismo nadal będzie promować kulinarną sezonowość i lokalność oraz publikować wysokiej jakości teksty, pisane przez uznanych autorów i specjalistów.
Do najważniejszych zmian należy zwiększenie liczby autorskich sesji kulinarnych, które są mocnym atutem czasopisma. Pojawią się również nowi felietoniści, m.in. Samar Khanafer, autorka książek kulinarnych i telewizyjnych programów, która zaprezentuje kuchnię opartą na łatwo dostępnych składnikach oraz Joanna Jakubiuk – szefowa kuchni i specjalistka lokalnych tradycji, która przedstawi nowoczesne odsłony kuchni regionalnej. W każdym wydaniu „Kuchni” czytelnicy znajdą rozmowy z fachowcami i pasjonatami poświęcone poznawaniu i wybieraniu spośród dostępnych na rynku najlepszych produktów. Nową rubryką będzie również cykl poświęcony wypiekom z różnych mąk, które dostępne są na polskim rynku.
Nowości na łamach wspierają większa objętość – 164 strony oraz grubsza okładka. Zmiany te podkreślają luksusowy charakter odmienionej „Kuchni”.
Wraz ze zmianą częstotliwości ukazywania się magazynu, redakcja planuje rozwijać swoje działania online. Zostanie odświeżony layout strony internetowej „Kuchni” – magazyn-kuchnia.pl, w którym pojawią się nowe, unikalne treści – nie tylko przepisy kulinarne, ale też wiele inspiracji, których poszukują w sieci miłośnicy gotowania. Będą to także interesujące filmiki wideo z przepisami i poradami kulinarnymi. Atrakcyjne treści autorskie pojawią się też w mediach społecznościowych.
W pierwszym numerze „Kuchni” w nowej odsłonie czytelnicy znajdą m.in. przepisy na klasyczne oraz regionalne potrawy na Wielkanoc, dowiedzą się, co smacznego da się upiec z mąki kukurydzianej oraz jak wykorzystać truskawki nie tylko na deser. W wydaniu przeczytać będzie można także rozmowę z Moniką Solińską – sommelierką oliwną, która opowiada, jak rozpoznać oliwę najwyższej jakości oraz wywiad z Garimą Arorą – najlepszą szefową kuchni w Azji o jej drodze na szczyt.
Najnowsza „Kuchnia” dostępna będzie w sprzedaży od wtorku, 26 marca br. przez dwa miesiące w cenie 11,99 zł. Magazyn ukaże się również w wersji ze specjalnym wydaniem „Kuchnia na cały rok” w cenie 14,99 zł. Numer wspiera promocja w telewizji (Kuchnia+), radiu (radiostacje Agory), prasie (czasopisma Agory), internecie (Gazeta.pl), sieci kin Helios oraz mediach społecznościowych. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu czasopism Agory.