Kurs Skutecznego Działania już w sobotę w “Gazecie Wyborczej”
Jak to się dzieje, że niektórym udaje się coś stworzyć, osiągnąć sukces a innym nie? Jak przekonywać innych, aby chciało im się dać z siebie 200 proc.? Jak ustępować pola, aby nie stracić celu? Kiedy należy odpuścić? Tego wszystkiego można się będzie dowiedzieć z najnowszego projektu tygodnika “Wysokie Obcasy” i działu “Wyborcza to Wy” “Gazety Wyborczej” – Kursu Skutecznego Działania. W pierwszym odcinku cyklu, który ukaże się w “Wysokich Obcasach” 2 czerwca br., o swoich sposobach na skuteczność opowie Jurek Owsiak. Kolejne odcinki będą dostępne co sobota na łamach “Gazety Wyborczej”, na Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl.
“Dość gadania po próżnicy, czas działać! Ale jak zacząć?” – tak organizatorzy Kursu Skutecznego Działania zachęcają czytelników “Gazety Wyborczej” do aktywności. – “Chcesz zmienić swoją ulicę, dom, miasto, świat na lepszy, ale nie wiesz jak się do tego zabrać, żeby osiągnąć cel? Są ludzie, którym się to udaje. W naszym cyklu wytrwali, wrażliwi i sprawni radzą, jak działać skutecznie”.
Wspólnie przedsięwzięcie “Wysokich Obcasów” i “Wyborcza to Wy” rozpocznie w sobotę, 2 czerwca br. wyjątkowy wywiad-poradnik, w którym Jurek Owsiak zdradzi swoje tajemnice, czyli jak działa, aby się udało.
– Czasem omyłkowo wierzysz w coś, czego nie ma, robisz to, a efekty są rewelacyjne – tłumaczy szef Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Wideo-zapowiedź tego materiału można zobaczyć na profilu “Gazety Wyborczej” na Facebooku i na Wysokieobcasy.pl.
Kolejne części Kursu Skutecznego Działania będą się ukazywać co sobota na łamach “Wysokich Obcasów”,a także na Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl w najbliższych tygodniach.
W drugim odcinku, 9 czerwca br. o skuteczności opowie Marta Lempart z Ogólnopolskiego Strajku Kobiet.
Organizatorzy projektu zachęcają też czytelników do przesyłania swoich inspirujących historii na adres: listy@wyborcza.pl.
Nowy projekt “Gazety Wyborczej” pt. Kurs Skutecznego Działania wspiera autopromocja na łamach dziennika, na jego profilach społecznościowych i na Wyborcza.pl, a także kampania prowadzona w internecie (Google, Facebook, YouTube) oraz w stacjach radiowych (m.in. TOK FM). Działania przygotował dział promocji “Gazety Wyborczej”.