Kwietniowe „Avanti” z najmodniejszymi trendami na wiosnę i bezpłatną wysyłką do domu
Wiosenny płaszcz niczym z XVIII wiecznej Francji; srebrne kule i imitacje pereł w spektakularnych rozmiarach; beż, pastelowe odcienie i odważne kolory rodem z lat 90. – to tylko wybrane trendy, które będą obowiązywać w nadchodzącym sezonie i które można poznać dzięki kwietniowemu wydaniu „Avanti”. Numer ukaże się w sprzedaży 27 marca br., a czytelniczki mogą zamawiać go z bezpłatną wysyłką do domu.
Tematem przewodnim najnowszego wydania miesięcznika są trendy nadchodzącej wiosny – specjalnie dla czytelniczek stylistki magazynu przeanalizowały najnowsze tendencje prezentowane na światowych wybiegach i przełożyły je na polskie realia, podpowiadając czego szukać w sklepach, na co zwrócić szczególną uwagę i co trzeba koniecznie dorzucić do szaf po ich wiosennym wietrzeniu. W numerze redaktorki zaprezentowały również m.in. ponad 70 najmodniejszych fasonów marynarek – jednego z ważniejszych elementów garderoby każdej kobiety oraz przedstawiły najnowsze trendy w biżuterii i obuwiu.
Prócz tego czytelniczki „Avanti” znajdą w najnowszym numerze m.in.: prezentację najmodniejszych kolorów tej wiosny, zestawienie ciekawych kształtów oprawek przeciwsłonecznych, propozycje niekonwencjonalnego i wygodnego biurowego „dress code” niczym z lat 80.; prezentację najmodniejszych dodatków czy lekkich sukienek na lato. W numerze nie zabraknie również najnowszych trendów w makijażu, nowości w świecie zapachów oraz porad jak zadbać o cerę wiosną i jakimi kosmetykami przeprowadzić kurację witaminową.
Kwietniowe „Avanti” ukaże się na rynku 27 marca br. w cenie 5,99 zł. W związku z pandemią koronawirusa, redakcja „Avanti” zachęca wszystkich czytelników do pozostania w domu i zamawiania kwietniowego numeru na www.prenumerata24.plz bezpłatną dostawą do domu. Magazyn będzie można nabyć również w formie cyfrowej – na Publio.pl.
Najnowszy numer miesięcznika będzie promowany w radiu (radiostacje Grupy Radiowej Agora), internecie (Gazeta.pl, Wyborcza.pl) oraz mediach społecznościach. Działania reklamowe przygotował dział marketingu czasopism Agory.