Kwietniowy numer „Logo” z audiobookiem Michała Ogórka
Wywiad z aktorem Jackiem Braciakiem nie tylko o filmach, ranking najlepszych hoteli w Polsce oraz kolejna odsłona wielkiego testu z wiedzy o zegarkach – te oraz wiele innych tematów znaleźć będzie można w najnowszym numerze „Logo”, który ukaże się w poniedziałek, 1 kwietnia br. Do części nakładu pisma dołączony zostanie prezent w postaci audiobooka Michała Ogórka „Sto lat! Jak w ostatnim stuleciu czciliśmy przywódców”.
Bohaterem okładki jest Jacek Braciak. W wywiadzie dla „Logo” opowiada, dlaczego nie został piłkarzem, mechanikiem lub piosenkarzem na wzór Michała Bajora. Markowi Krześniakowi zdradza również, jak przygotowuje się do nowych ról, czy chciałby spróbować kiedyś swoich sił jako reżyser oraz dlaczego obawia się powrotu na plan filmu.
Tematem numeru są hotele. Redakcja przygotowała ranking najlepszych miejsc w Polsce, znajdujących się zarówno w większych miastach typu Warszawa czy Łódź, jak i mniejszych miejscowości – w Choczewie oraz Trojanowie. Czytelnicy będą mogli dowiedzieć się także, na czym polega system, w którym przyznaje się liczbę gwiazdek w hotelach oraz jak wygląda świat warszawskiego gospodarza Airbnb
Ponadto w wydaniu kolejna odsłona Matury z wiedzy o zegarkach – projektu redakcji realizowanego we współpracy z portalem zegarkiipasja.pl – dzięki któremu można sprawdzić swoją wiedzę na ten temat. Na łamach pisma znalazł się również przegląd szlaków kajakowych w Polsce i nie tylko, które przygotował Piotr Kaliszek – członek Akademickiego Klubu Kajakowego „Habazie”.
Najnowsze „Logo” dostępne będzie w sprzedaży od poniedziałku, 1 kwietnia br. w cenie 9,99 zł. Do części nakładu dołączony zostanie prezent w postaci audiobooka Michała Ogórka „Sto lat! Jak w ostatnim stuleciu czciliśmy przywódców”. Dziennikarz i satyryk z przymrużeniem oka przygląda się sylwetkom polskich przywódców, skrupulatnie odtwarzając obraz Polski, jaki tworzono w poszczególnych okresach niepodległości.
Kwietniowy numer miesięcznika wspiera promocja w prasie (magazyn „Co Jest Grane 24”), radiu (radiostacje Agory), internecie (Gazeta.pl, wp.pl, YouTube), telewizji (Motowizja TV), a także w kinach sieci Helios i na nośnikach AMS oraz w mediach społecznościowych. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu czasopism Agory.