Lavazza z dodatkowym wsparciem dla wolontariuszy oraz konkursem dla konsumentów
„Razem rozgrzewamy serca” to hasło, pod którym Lavazza, znana włoska firma kawowa i partner Finału WOŚP, po raz czwarty realizuje szereg działań związanych z 32. Finałem. W tym roku oprócz obecności w studio i strefie partnerów Finału WOŚP na błoniach PGE Narodowego marka zaplanowała dodatkowe wsparcie dla wolontariuszy oraz specjalny konkurs dla konsumentów z atrakcyjnymi nagrodami ze świata kawy oraz nagrodą specjalną, jaką jest udział w Finale WOŚP w Warszawie!
Bycie sponsorem 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy to dla Lavazza niezwykła duma i radość. Wspieranie najbardziej potrzebujących jest niezwykle bliskie podstawowej wartości naszej firmy: odpowiedzialności. W Lavazza jesteśmy zaangażowani w realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju Agendy ONZ 2030 poprzez wspieranie inicjatyw społecznych, gospodarczych i środowiskowych. Grając razem z WOŚP, 28 stycznia pomożemy zapewnić zdrowe płuca dla wszystkich bez względu na wiek. Na uczestników Finału, zarówno w studio, jak i strefie Lavazza na błoniach PGE Narodowego będzie czekać autentyczna włoska kawa. Dodatkowo, przez cały czas trwania Finału wolontariusze mogą liczyć na bezpłatną kawę w sieci kawiarni partnerskich w całej Polsce, która będzie zagrzewała ich do dalszego kwestowania – Karen Laesch, Dyrektor Marketingu regionu DACH&Polska w Grupie Lavazza.
32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy dedykowany będzie zakupowi sprzętu do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji chorób płuc pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. Fundacja planuje kupić urządzenia dla diagnostyki obrazowej, czynnościowej i endoskopowej, a także sprzęt do rehabilitacji pulmonologicznej wykorzystywanej w terapii chorych po przeszczepieniu płuc oraz sprzęt do torakochirurgii. Żeby wesprzeć ten cel, Lavazza zaplanowała liczne aktywności związane z Finałem WOŚP, w tym:
– specjalne aukcje – profesjonalny kurs Barista Basic w warszawskim Centrum Treningowym Lavazza, prowadzony przez głównego trenera Lavazza w Polsce, Arkadiusza Domurada oraz 4 ręcznie malowane ceramiczne filiżanki zaprojektowane przez Jurka Owsiaka
– wsparcie dla wolontariuszy od Lavazza: w dniu Finału ekspresy do kawy z zapasem kapsułek i kubeczków dla wybranych Sztabów
– bezpłatna kawa za okazaniem identyfikatora wolontariusza dostępna w sieci kawiarni partnerskich w całej Polsce (pełna lista lokali dostępna na stronie lavazzawosp.pl oraz na stronie dla wolontariuszy)
– gorąca, aromatyczna kawa – w dniu Finału Lavazza zaprasza wszystkich chętnych, wolontariuszy i darczyńców, do swojej strefy partnerskiej na błoniach PGE Narodowego w Warszawie na aromatyczną, prawdziwie włoską kawę, a wszystkich gości w studio do profesjonalnej kawiarni obsługiwanej przez baristów Lavazza. W tym roku rozgrzewającą włoską kawą będą mogły cieszyć się również osoby oczekujące w kolejce do wejścia do studia 32. Finału WOŚP, dzięki mobilnej kafejce Lavazza.
– Dodatkowo, w dniu Finału w sieci kawiarni partnerskich Lavazza w całej Polsce, każdy chętny może kupić wyjątkową kawę, której receptura została przygotowana specjalnie z okazji 32. Finału i wybrana przez Fundację WOŚP – Karmelowa Mocha.
Kawa to realne wsparcie dla naszej ekipy i wolontariuszy w całej Polsce, a energia Lavazzy świetnie wpisuje się w charakter naszej akcji. Cieszymy się, że marka po raz kolejny chce rozgrzewać nasze serca i wspierać WOŚP w trakcie Finału – Jurek Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
Dodatkową atrakcją z okazji Finału jest konkurs Lavazza „Razem rozgrzewamy serca”. Aby do niego dołączyć, należy zakupić dowolną kawę Lavazza w sklepach stacjonarnych, online lub sieci kawiarni partnerskich, następnie zarejestrować paragon na stronie: www.lavazzawosp.pl oraz odpowiedzieć na pytanie konkursowe – „Dlaczego grasz z WOŚP”?
Nagrody:
– 3 x Nagroda Główna: ekskluzywny zestaw do parzenia kawy – wysokiej jakości młynek do kawy, spieniacz do mleka, ekspres kolbowy oraz kubek zaprojektowany przez Jurka Owsiaka
– Raz w tygodniu 15 najbardziej kreatywnych zgłoszeń wyróżnione zostanie nagrodą dodatkową – wyjątkową kawiarką Lavazza Carmencita lub kubkiem termicznym
– 800 pierwszych uczestników konkursu otrzyma nagrody gwarantowane – szablony do kawy.
Do zdobycia również wyjątkowa nagroda specjalna – jedno podwójne zaproszenie do udziału w Finale, który odbędzie się 28 stycznia w Warszawie. Nagroda obejmuje także nocleg, zwrot kosztów podróży, zwiedzanie backstage’u studia telewizyjnego 32. Finału WOŚP oraz występ z ekipą Lavazza podczas telewizyjnego wejścia na żywo. Konkurs potrwa do 28 stycznia. Ze względów logistycznych rozstrzygnięcie w kwestii nagrody specjalnej nastąpi 19 stycznia. Regulamin konkursu oraz lista kawiarni partnerskich znajdują się na stronie www.lavazzawosp.pl
Aktywnościom związanym z 32. Finałem WOŚP towarzyszą kampania w Internecie, aktywacja konsumencka w punktach sprzedaży oraz sieci kawiarni partnerskich, komunikacja w mediach społecznościowych prowadzona przez agencję Cut The Mustard, a także działania PR oraz aktywacja z influencerami, za które odpowiada Solski Communications.
Bycie sponsorem 32. Finału WOŚP naturalnie wpisuje się w kierunek działania firmy Lavazza wytyczony przez jej założyciela – Luigi Lavazza – na początku jej istnienia. Zrównoważony rozwój, a szczególnie troska o rozwój społeczeństwa, dbałość o ochronę środowiska i poszanowanie praw człowieka przyświecają Grupie Lavazza do dziś.
fot. Dominik Malik