Lidlowy przegląd cenowy – nowa kampania marketingowa Lidl Polska (wideo)
Inflacja oraz wzrost cen artykułów spożywczych stanowią wyzwania dla wielu polskich rodzin. Lidl od lat podejmuje wysiłki w celu przeciwdziałania temu zjawisku, wprowadzając politykę cenową gwarantującą jednolite ceny we wszystkich swoich placówkach. Sieć dyskontów wystartowała z nową kampanią marketingową, w której podkreśla, że niezależnie od tego, czy robicie zakupy w sklepach Lidl w Wielkopolsce, na Podlasiu czy w Trójmieście, zapłacicie za produkty te same ceny.
— Jeśli miałbym opisać nową kampanię hasłem to byłoby to „w całej Polsce jedna, niska cena”, ponieważ wierzymy, że każdy powinien mieć możliwość zrobienia tych samych zakupów dokładnie za te same pieniądze. Dla wszystkich prowadzimy transparentną, spójną politykę cenową i wierzymy, że to właśnie dzięki niej klienci nam ufają i wybierają Lidla — mówi Wojciech Grohn, członek zarządu ds. Zakupów w Lidl Polska.
Lidlowy przegląd cenowy to tytuł nowego spotu Lidl Polska, w którym wykorzystano innowacyjną i kreatywną konwencję newsową. Nowa kampania nawiązuje do przekazów medialnych międzynarodowych stacji informacyjnych, które reprezentują najwyższe standardy dziennikarskie. Kampania jest dostępna w różnych kanałach: w telewizji, radio, gazetkach Lidla, mediach społecznościowych czy na platformie YouTube.
foto. Lidl Polska