Listopadowe „Avanti” z kuponami rabatowymi na zabiegi w salonach kosmetycznych
Wybór najmodniejszych fasonów kurtek, porady jak stworzyć mono look i z czym łączyć kratę oraz kupony zniżkowe na zabiegi i zakupy w salonach kosmetycznych w najnowszym wydaniu „Avanti”, które ukaże się na rynku w piątek, 26 października br. Miesięcznik będzie można kupić również w wersji z jednym z trzech kosmetyków do wyboru – rozświetlaczem, mascarą lub błyszczykiem.
– Moda może być świetnym antidotum na listopadowy spleen. Dlatego mamy dla Was superenergetyczne stylizacje w mocnych kolorach, cudowne jesienne kraty i ciepłe puchówki – pisze we wstępie do listopadowego „Avanti” Marta Kulczycka, redaktor naczelna pisma.
Najnowszy numer miesięcznika przedstawia królujący na wybiegach kolor i to w wydaniu total look, opowiada o inspiracjach modą serialową oraz radzi, jak nosić jesienne trendy: paloną żółć, żakard, sukienki boho i spodnie w prążek. Dla wielbicielek brytyjskich klimatów redakcja podpowiada, z czym i jak łączyć supermodną w tym sezonie kratę – temat listopadowego „Avanti”. Z kolei dla czytelniczek planujących zakup kurtki lub płaszcza – największy na rynku wybór najmodniejszych i praktycznych fasonów: 41 modeli kurtek puchówek.
Jesień to dobry czas nie tylko na uzupełnienie szafy, ale i na zadbanie o urodę. W nowym numerze „Avanti” znaleźć więc będzie można przegląd nowości z gabinetów medycyny estetycznej. Redakcja przygotowała również aż 102 kupony rabatowe na zabiegi w salonach kosmetycznych, zakupy oraz na pobyt w hotelach – zniżki do 67 %.
W dziale Uroda czytelniczki „Avanti” znajdą ponadto test kremów odżywczych, ABC pielęgnacji paznokci oraz jesienno-zimowe trendy w stylizacji włosów. Dowiedzą się również, jak stworzyć idealny makijaż w kolorze czekolady.
Najnowszy numer „Avanti” ukaże się na rynku w piątek, 26 października br. w cenie 5,99 zł. Wersja magazynu z jednym z trzech kosmetyków marki Celia do wyboru – rozświetlaczem, mascarą lub błyszczykiem – będzie kosztować 7,99 zł.
Listopadowe wydanie miesięcznika jest promowane w radiu (radiostacje Agory), w kinach sieci Helios, w Internecie (gazeta.pl, wp.pl) oraz w mediach społecznościowych. Działania reklamowe przygotował dział marketingu czasopism Agory.