„Logo” wybiera najlepiej ubranego Polaka 2018 – początek plebiscytu w majowym numerze magazynu
W najnowszym wydaniu miesięcznika „Logo”, które ukaże się na rynku już jutro – w piątek, 27 kwietnia br., czytelnicy znajdą pierwszą odsłonę plebiscytu na najlepiej ubranego Polaka 2018 roku. Wśród nominowanych w kategorii Sport znaleźli się m.in. Adam Nawałka, Robert Lewandowski i Andrzej Wrona. W numerze znajdą się ponadto m.in. dodatek weselny i test rowerów hybrydowych.
Majowe wydanie „Logo” rozpoczyna wielki plebiscyt miesięcznika na najlepiej ubranego Polaka 2018 roku połączony z poradnikiem dress code’u dla mężczyzn. W numerze znalazła się jego pierwsza odsłona, w której prezentowany jest styl sportowy i nominowani w kategorii Sport. W każdym kolejnym numerze redakcja będzie prezentować inny styl (outdoorowy, casualowy, smart casual, biznesowy i formalny) i kandydatów w danej kategorii.
Wybór zwycięzcy plebiscytu będzie zależeć do kapituły, w skład której wejdą przedstawiciele redakcji magazynu oraz przedstawiciel sponsora – firmy Tissot Polska. Swoje głosy będą mogli również oddać czytelnicy, dla których przygotowano atrakcyjne nagrody. Więcej o plebiscycie: Najlepiejubranipolacy.pl
Ponadto w majowym numerze „Logo” znalazł się także 40-stronicowy dodatek weselny, w którym znalazły się porady na temat oświadczyn, organizacji imprezy, alkoholi i oczywiście – stroju pasującego do tak wyjątkowej okazji. Na okładce wydania znalazł się muzyk Krzysztof Zalewski, z którym o artystycznym dojrzewaniu rozmawia Kuba Dobroszek. Tematem numeru są rowery hybrydowe – redakcja proponuje test sprzętu i przegląd akcesoriów. W wydaniu czytelnicy znajdą także m.in. ranking najlepszych polskich hoteli, propozycje gadżetów, które warto zabrać na majówkę i spis niezbędnych akcesoriów na żagle.
Najnowsze wydanie miesięcznika „Logo” będzie dostępne w sprzedaży od piątku, 27 kwietnia br. w cenie 9,99 zł.
Majowy numer „Logo” jest promowany w prasie (czasopisma Agory), w internecie (serwisy Gazeta.pl) oraz w radiu (radiostacje Agory) i w kinach sieci Helios. Działania reklamowe przygotował dział marketingu pionu Czasopisma Agory.