BadaniaMediaTVP

W lutym TVP1 liderem na rynku telewizyjnym

Luty był szczególnie udany dla Telewizji Polskiej. TVP1 była liderem spośród wszystkich stacji telewizyjnych, TVP2 miała najwyższe wyniki od 2016, a produkcje TVP zostały hitami miesiąca.

W lutym 2018 r. TVP1 została liderem wśród wielkiej czwórki nadawców telewizyjnych w grupie 4+, osiągając najwyższe udziały miesięczne na poziomie 10,43 proc. TVP2 w lutym uzyskała rekordowe średnie udziały miesięczne na poziomie 8,7 proc.

Jest to najlepszy wynik anteny od sierpnia 2016r.

W minionym miesiącu najwyższą oglądalność i udziały miały odcinki serialu „M jak miłość” (6 lutego – 6,3 mln widz.; 39,2 proc. udz.). Tuż za nim uplasowała się transmisja skoków narciarskich z Zimowych Igrzysk Olimpijskich w PjongCzang z 10 lutego – 6,33 mln widz., 50,4 proc. udz., a w szczytowym momencie skok Stefana Huli obejrzało ponad 8,1 mln widz. Na trzecim miejscu znalazła się transmisja z ceremonii kwiatowej z 17 lutego po konkursie skoków narciarskich, w którym Kamil Stoch zdobył złoty medal ZIO w PjongCzang. To wydarzenie obejrzało ponad 6,2 mln widzów TVP1 (48,73 proc. udz.). Ponad pięciomilionową widownię przy udziałach 39,37 proc. miały 3 lutego zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich Willingen.

TOP 20 najpopularniejszych programów lutego zdominowała Telewizja Polska. Aż 19 tytułów należało do TVP1 lub TVP2.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *