Magdalena Jabłońska pokieruje działem reklamy Allegro
1 sierpnia do zespołu Allegro dołączyła Magdalena Jabłońska, obejmując stanowisko dyrektora działu reklamy. Będzie odpowiadać za rozwój produktów reklamowych wspierających sprzedaż prowadzoną za pośrednictwem platformy Allegro.
– Oferowanie produktów reklamowych to obecnie nie tylko domena mediów. Platformy takie jak nasza są nie tylko kanałem dystrybucji produktów, ale są też miejscem komunikacji z konsumentami – powiedział Damian Zapłata, Chief Commercial Officer w Allegro.
– Doświadczenie, jakim dysponuje Magda, na pewno pozwoli nam dalej rozwijać pakiet produktów reklamowych, dzięki którym sprzedawcy, marki i dystrybutorzy będą mogli efektywnie docierać ze swoją ofertą bezpośrednio do klientów – dodał.
Magda związana jest z branżą reklamową od ponad 18 lat. Zajmowała się wprowadzaniem innowacyjnych rozwiązań marketingowych wspierających sprzedaż, rozwijaniem nowych formatów reklamowych w mediach tradycyjnych oraz w digitalu, a także budową i zarządzaniem zespołami sprzedażowymi. Zanim dołączyła do Allegro, zajmowała stanowisko Vice Chief Revenue Officer w Grupie Netsprint. Wcześniej była członkiem zarządu w Media Impact Polska (Ringier Axel Springer & Onet) odpowiedzialnym za sprzedaż specjalną oraz przez wiele lat pracowała dla Grupy Onet jako dyrektor sprzedaży specjalnej.