Majowe „Cztery Kąty”
Na rynku dostępne jest już najnowsze wydanie magazynu „Cztery Kąty”, do którego dołączona została wejściówka na jeden z najważniejszych polskich festiwali designu. Ponadto w numerze znalazło się aż 185 niezwykłych przedmiotów do domu, porady na temat urządzania balkonu lub tarasu, a także podpowiedzi jak odświeżyć wygląd salonu i odmienić 30-letnią łazienkę. To drugie wydanie z nową szatą graficzną i rubrykami.
Tematem najnowszego numeru „Czterech Kątów” jest urządzanie balkonu i tarasu – redakcja proponuje alfabetyczne zestawienie najważniejszych rzeczy, o których powinniśmy pamiętać urządzając prawdziwy „letni salonik”. Ci, którzy chcą odmienić także swój domowy salon, znajdą w najnowszym wydaniu aż 10 stron na temat dodatków, kolorów i dekoracji idealnych do pokoju dziennego.
Jak zawsze czytelnicy będą mogli zainspirować się wyjątkowymi wnętrzami oraz metamorfozami – tym razem zaprezentowana została m.in. przemiana starej łazienki. W numerze znalazły się również porady dotyczące m.in. urządzania domowej biblioteczki oraz wyboru idealnego łóżka.
Majowe wydanie „Czterech Kątów” jest dostępne w sprzedaży od czwartku, 26 kwietnia br. w cenie 6,99 zł.
Numer wspiera promocja w radiach Agory, w prasie (czasopisma Agory, „Co Jest Grane 24”), w internecie (serwisy Gazeta.pl, media społecznościowe) oraz w kinach sieci Helios. Kreację kampanii przygotował Dział marketingu pionu Czasopisma Agory.
Jak zawsze czytelnicy będą mogli zainspirować się wyjątkowymi wnętrzami oraz metamorfozami – tym razem zaprezentowana została m.in. przemiana starej łazienki. W numerze znalazły się również porady dotyczące m.in. urządzania domowej biblioteczki oraz wyboru idealnego łóżka.
Majowe wydanie „Czterech Kątów” jest dostępne w sprzedaży od czwartku, 26 kwietnia br. w cenie 6,99 zł.
Numer wspiera promocja w radiach Agory, w prasie (czasopisma Agory, „Co Jest Grane 24”), w internecie (serwisy Gazeta.pl, media społecznościowe) oraz w kinach sieci Helios. Kreację kampanii przygotował Dział marketingu pionu Czasopisma Agory.