Marcin Gadziński dyrektorem zarządzającym Gazeta.pl
Od 1 stycznia 2018 r. Marcin Gadziński obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Gazeta.pl. Na nowym stanowisku będzie odpowiadał za wyniki, finanse i rozwój grupy Gazeta.pl. Paweł Stremski pozostaje dyrektorem programowym odpowiedzialnym za treści wszystkich serwisów grupy Gazeta.pl. Nową szefową Sport.pl będzie Marlena Jezierska.
– Zależy nam na tym, aby Gazeta.pl działała jeszcze szybciej i skuteczniej – zarówno na poziomie redakcji, jak i biznesu. Dlatego portal Gazeta.pl i jego serwisy, oraz Sport.pl, a także zespół rozwoju produktu powinny być zarządzane przez jedną osobę. Zmiany w strukturze pozwolą nam sprawniej podejmować decyzje i konsekwentnie realizować priorytetowe zadania – tłumaczy Paweł Wujec, dyrektor segmentu Internet w Agorze.
Marcin Gadziński na nowym stanowisku dyrektora zarządzającego Gazeta.pl będzie odpowiadał za pracę wszystkich zespołów redakcyjnych i biznesowych serwisów grupy Gazeta.pl oraz Sport.pl, a także zespołu rozwoju produktu pod kierownictwem Krzysztofa Stankiewicza.
Marcin Gadziński był dyrektorem i wydawcą Sport.pl od 2013 roku. Pod jego kierownictwem Sport.pl stał się jednym z najpopularniejszych serwisów sportowych w Polsce i jedną z najważniejszych internetowych marek Agory. Konsekwentnie realizował strategię mobilną, m.in. rozwijając aplikację Sport.pl LIVE (nr 1 na rynku aplikacji sportowych) i zaangażowanie redakcji w social mediach (lider wśród mediów sportowych na Facebooku i Snapchacie). Ma szerokie doświadczenie dziennikarskie – był m.in. korespondentem „Gazety Wyborczej” w USA.
Dyrektorem programowym Gazeta.pl, odpowiedzialnym za wszystkie treści w serwisach grupy Gazeta.pl i Sport.pl, oraz nowe projekty i formaty pozostaje Paweł Stremski – współautor licznych sukcesów Gazeta.pl m.in. magazynu Weekend.Gazeta.pl czy serwisu Next.Gazeta.pl.
Nową szefową Sport.pl, odpowiedzialną za strategię i rozwój jest Marlena Jezierska, dotychczas dyrektor marketingu i rozwoju biznesu tej marki.
– Marlena Jezierska gwarantuje kontynuację strategii digitalowej i biznesowej Sport.pl, opartej o nowoczesne projekty sponsoringowe. Przed nami intensywny, sportowy rok – z zimowymi igrzyskami olimpijskimi w Korei i mundialem w Rosji – w którym rozwój Sport.pl będzie jednym z naszych najważniejszych priorytetów – podkreśla Paweł Wujec.
Marlena Jezierska od dziesięciu lat związana jest z biznesem internetowym, a od sześciu – sportowym. Ma bogate doświadczenie w realizacji projektów marketingowych i sponsoringowych – do promocji Sport.pl zaangażowała znanych sportowców (Grzegorz Krychowiak, Joanna Jedrzejczyk, Kamil Grosicki), a także z powodzeniem rozwijała serwis MyFitness.pl, m.in. współpracując z jego ambasadorkami.