Internet & Gry - Reklama

Marcin Gadziński dyrektorem zarządzającym Gazeta.pl

Od 1 stycznia 2018 r. Marcin Gadziński obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Gazeta.pl. Na nowym stanowisku będzie odpowiadał za wyniki, finanse i rozwój grupy Gazeta.pl. Paweł Stremski pozostaje dyrektorem programowym odpowiedzialnym za treści wszystkich serwisów grupy Gazeta.pl. Nową szefową Sport.pl będzie Marlena Jezierska.

– Zależy nam na tym, aby Gazeta.pl działała jeszcze szybciej i skuteczniej – zarówno na poziomie redakcji, jak i biznesu. Dlatego portal Gazeta.pl i jego serwisy, oraz Sport.pl, a także zespół rozwoju produktu powinny być zarządzane przez jedną osobę. Zmiany w strukturze pozwolą nam sprawniej podejmować decyzje i konsekwentnie realizować priorytetowe zadania – tłumaczy Paweł Wujec, dyrektor segmentu Internet w Agorze.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Marcin Gadziński na nowym stanowisku dyrektora zarządzającego Gazeta.pl będzie odpowiadał za pracę wszystkich zespołów redakcyjnych i biznesowych serwisów grupy Gazeta.pl oraz Sport.pl, a także zespołu rozwoju produktu pod kierownictwem Krzysztofa Stankiewicza.

      Marcin Gadziński był dyrektorem i wydawcą Sport.pl od 2013 roku. Pod jego kierownictwem Sport.pl stał się jednym z najpopularniejszych serwisów sportowych w Polsce i jedną z najważniejszych internetowych marek Agory. Konsekwentnie realizował strategię mobilną, m.in. rozwijając aplikację Sport.pl LIVE (nr 1 na rynku aplikacji sportowych) i zaangażowanie redakcji w social mediach (lider wśród mediów sportowych na Facebooku i Snapchacie). Ma szerokie doświadczenie dziennikarskie – był m.in. korespondentem „Gazety Wyborczej” w USA.

      Dyrektorem programowym Gazeta.pl, odpowiedzialnym za wszystkie treści w serwisach grupy Gazeta.pl i Sport.pl, oraz nowe projekty i formaty pozostaje Paweł Stremski – współautor licznych sukcesów Gazeta.pl m.in. magazynu Weekend.Gazeta.pl czy serwisu Next.Gazeta.pl.

      Nową szefową Sport.pl, odpowiedzialną za strategię i rozwój jest Marlena Jezierska, dotychczas dyrektor marketingu i rozwoju biznesu tej marki.

      – Marlena Jezierska gwarantuje kontynuację strategii digitalowej i biznesowej Sport.pl, opartej o nowoczesne projekty sponsoringowe. Przed nami intensywny, sportowy rok – z zimowymi igrzyskami olimpijskimi w Korei i mundialem w Rosji – w którym rozwój Sport.pl będzie jednym z naszych najważniejszych priorytetów – podkreśla Paweł Wujec.

      Marlena Jezierska od dziesięciu lat związana jest z biznesem internetowym, a od sześciu – sportowym. Ma bogate doświadczenie w realizacji projektów marketingowych i sponsoringowych – do promocji Sport.pl zaangażowała znanych sportowców (Grzegorz Krychowiak, Joanna Jedrzejczyk, Kamil Grosicki), a także z powodzeniem rozwijała serwis MyFitness.pl, m.in. współpracując z jego ambasadorkami.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *