Marcin Prokop z nowym programem w Wirtualnej Polsce
Na stronie głównej WP oraz w serwisie video.wp.pl można zobaczyć talk-show w autorskiej formule Marcina Prokopa „Z tymi co się znają”. Emisja w każdy piątek o godzinie 20:00. Program powstaje na terenie Browaru Namysłów przy współpracy z FM Aldentro i jest emitowany przez Wirtualną Polskę. W najbliższym odcinku rozmowa z Urszulą Dudziak.
„Z tymi co się znają” to talk-show Marcina Prokopa. Wyróżnia go swobodna atmosfera, aura historii, odkrywania tajemnic oraz oderwania od wielkomiejskiego zgiełku. Klimat i scenografię dla rozmów tworzą niezwykłe wnętrza i architektura Browaru Namysłów. Możemy zobaczyć unikalne w obecnych czasach, otwarte kadzie wypełnione piwem, zobaczymy również autentyczny średniowieczny zamek, który mieści się na terenie browaru.
– Każdy odcinek to kilkunastominutowa esencja blisko dwugodzinnej, swobodnej, ale też treściwej rozmowy. Wybrałem gości, którzy mają coś do powiedzenia i których warto posłuchać, bo mówią nie tylko o sobie, lecz o tym, co osiągnęli i czym się zajmują, a przy tym potrafią zainspirować innych. Nawet nie jestem pewien, czy talk-show to trafna nazwa, bo show robimy niewiele, głównym naszym zamierzeniem jest rozmowa, wymiana myśli, często na poważne tematy, chociaż nie zawsze w poważny sposób – mówi Marcin Prokop.
Łącznie powstanie 20 odcinków programu. Emisja w każdy piątek o godz. 20:00 na stronie głównej WP oraz w serwisie video.wp.pl. Wszystkie odcinki można obejrzeć również na kanale YouTube BrowarNamsłowTV, premiera w każdy piątek. Gośćmi talk-show będą m.in. Mirosław Hermaszewski, Tomasz Bagiński i Przemek Kossakowski. W najbliższym odcinku, w piątek 12 października premiera rozmowy z Urszulą Dudziak. Producentem programu jest FM Aldentro – spółka z grupy kapitałowej ATM Grupa, która specjalizuje się w produkcjach branded content. Za emisję i strategię komunikacji w ramach Wirtualnej Polski odpowiada WP brand studio.
WP brand studio to wewnętrzna agencja content marketingowa Wirtualnej Polski. Wspiera marketerów w realizacji ich strategii komunikacji, w oparciu o content marketing, reklamę natywną oraz influencer marketing. Specjalizuje się w rozwiązaniach bazujących na unikatowych treściach i formatach reklamowych.
Browar Namysłów szczyci się blisko 700 letnią tradycją warzenia piwa, co czyni go jednym z najstarszych browarów w Europie. Do dzisiaj w Namysłowie piwo fermentuje w otwartych kadziach. Piwo warzone w ten tradycyjny sposób znane jest z wyjątkowego smaku.