Marketing Master Class” – wideo wywiady z praktykami marketingu od Gazeta.pl i CPC
Na Next.Gazeta.pl można już obejrzeć pierwszą odsłonę wideo pt. „Marketing Master Class – rozmowy z mistrzami polskiego marketingu”, a kolejna pojawi się w serwisie w poniedziałek, 28 października br. To krótkie wywiady z doświadczonymi menadżerami o kondycji polskiej branży marketingowej, które Gazeta.pl zrealizowała z firmą konsultingową CPC.
Zebrany w trakcie wywiadów materiał został podzielony na dwie lekcje, trwające około 10 minut każda. W pierwszym odcinku pt. „Lekcja 1: Marketing – diagnoza. Jak działa marketing w Polsce dzisiaj” praktycy marketingu wskazują najlepsze ich zdaniem polskie marki i odpowiadają m.in. na pytania o społeczne zaangażowanie biznesu. W drugiej odsłonie pt. „Lekcja 2: Czego możemy nauczyć się od mistrzów marketingu. Perspektywa osobista” opowiadają m.in. o żargonie branżowym i swoich błędach, a także podpowiadają, co jest ważne na początku kariery w marketingu.
– Rzadko mamy okazję zatrzymać się w biegu i spojrzeć z dystansu na to, co robimy na co dzień. Myślę, że w tych rozmowach to się nam udało – mówi prowadzący rozmowy Grzegorz Markowski, partner w CPC Brand Consultants, firmie, która zajmuje się doradztwem w dziedzinie budowy marek.
W minicyklu „Marketing Master Class – rozmowy z mistrzami polskiego marketingu” swoją wiedzą i spojrzeniem na marketing podzielili się: Anna Jakubowski, Avon General Manager Poland, Natalia Załęcka, dyrektor departamentu komunikacji Getin Nobel Bank, Bartosz Dobrzyński, CMO projektu fintech, Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Skoda, Dariusz Maciołek, CMO w BNP Paribas Bank i Michał Sobolewski, do niedawna dyrektor marketingu w Play.